ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА ФИСКАЛНИ САВЕТ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ФИСКАЛНИ САВЕТ
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18 и 157/20), члана 9 став 3 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, 2/19 и 67/21), члана 27к став 6. Закона о буџетском систему („Службени гласник РС” бр. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 - исправка, 108/13, 142/14, 68/15 - др. закон, 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20 и 118/21), члана 3 став 5. Правилника о попуњавању радних места у стручним службама Фискалног савета број: 110-00-3/2019-03 од 25. јула 2019. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА У СТРУЧНИМ СЛУЖБАМА ФИСКАЛНОГ САВЕТА
I Орган у коме се попуњава радно место: Фискални савет, Београд, Немањина 17.
II Радно место које се попуњава:
Фискални аналитичар
у Сектору за фискалну политику и јавне финансије, прва група положаја
1 извршилац
Опис послова: обавља послове анализе текућих макроекономских кретања; проверава валидност фискалних пројекција у нацрту Фискалне стратегије Владе и Предлогу закона о буџету Републике Србије; прати усклађеност реализације јавних прихода и јавних расхода с годишњим буџетским планом и процењује узроке одступања; анализира финансијске извештаје и пословне резултате јавних и државних предузећа; прати извршење буџета локалних самоуправа и анализира укупан фискални резултат локалног нивоа власти; обавља и друге релевантне фискалне анализе из надлежности Фискалног савета; обавља и друге послове по налогу главног економисте.
Услови: Факултетска диплома, мастер економије или дипломирани економиста, најмање три године радног искуства у области јавних финансија, фискалне политике и макроекономске анализе, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Место рада: Београд, Немањина 17.
IV Компетенције које се проверавају у изборном поступку: Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима, доступна су сва радна места и избор кандидата се врши на основу провера компетенција.
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни одређена мерила за проверу одређених компетенција у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следећих компетенција у наредној фази изборног поступка.
У изборном поступку проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције:
1) организација и рад државних органа РС - провераваће се путем теста (писмено);
2) дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
3 пословна комуникација - провераваће се путем симулације (писмено).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“ (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције „дигитална писменост”, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.
2. Посебне функционалне компетенције: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција.
Провера посебних функционалних компетенција:
1) Посебна функционална компетенција за област рада - студијско-аналитички послови прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и критичка вредновања и анализирања доступних информација, провераваће се путем симулације/усмено;
2) Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места за област фискални систем и јавне финансије, провераваће се путем симулације/усмено;
3) Посебна функционална компетенција за одређено радно место - аналитички алати за макроекономске и фискалне анализе, статистичка анализа, анализа садржаја, једнодимензионална и вишедимензионална анализа временских серија, економетрија упоредних и панел података, провераваће се путем симулације/усмено;
4) Посебна функционална компетенција за одређено радно место енглески језик Ц1- провераваће се путем симулације писмено.
Напомена: У погледу провере посебне функционалне компетенције „Енглески језик Ц1” ако кандидат поседује важећи сертификат или други одговарајући доказ о поседовању знања енглеског језика Ц1, неопходно је да уз пријавни образац достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs, а информације o материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција се могу наћи на сајту Фискалног савета www.fiskalnisavet.rs, у секцији „Конкурси”.
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - листу „Послови” .
VI Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на сајту Службе за управљање кадровима и Фискалног савета или се могу узети у штампаној верзији у писарници Управе за заједничке послове републичких органа у Београду, Немањина 22-26.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави
назначио за доставу обавештења.
Доказ који се прилаже уз образац пријаве је писани доказ о знању рада на рачунару и доказ о знању енглеског језика Ц1.
Кандидати који уз образац пријаве доставе писани доказ о знању рада на рачунару и знању енглеског језика Ц1 биће ослобођени провере тих компетенција, осим уколико комисија одлучи да се приложени доказ не може прихватити као доказ којим се кандидат ослобађа од провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост” и посебне функционалне компетенције „Енглески језик Ц1” .
VII Докази који прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема која је наведена у условима за радно место; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Фотокопије докумената које нису оверени од надлежног органа неће се разматрати.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број: 18/16) прописано је, између осталог, да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, уверење о положеном правосудном испиту.
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
VIII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од (5) пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају поштом на адресу: Фискални савет, 11124 Београд, Немањина 17, или предају непосредно на писарници Управе за заједничке послове републичких органа, Београд, Немањина 22-26, са назнаком „За јавни конкурс”.
IX Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 14. новембра 2022. године, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провере општих функционалних компетенција (осим писмене провере „Дигитална писменост”), посебних функционалних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у Фискалном савету, Београд, Немањина 17. Провера опште функционалне компетенције „дигитална писменост” и провера понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, Палатa „Србија“ Нови Београд, Булевар Михајла Пупина 2 (источно крило).
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим пријавама.
X Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије, да је учесник конкурса пунолетан, да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
XI Трајање радног односа: за оглашено радно место радни однос се заснива на неодређено време.
XII Лица задужена за давање обавештења: Златиборка Андрејић и Ана Веховец, тел. 011/3338-257.
XIII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом на адресу Фискални савет, 11124 Београд, Немањина 17, или предају непосредно на писарници Управе за заједничке послове републичких органа, Београд, Немањина 22-26, са назнаком „За јавни конкурс”.
НАПОМЕНЕ: Као државни службеник на извршилачком радном месту, може да се запосли и лице које нема положен државни стручни испит, али је дужно да га положи у прописаном року. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао председник Фискалног савета.
Овај конкурс се објављује на сајту Фискалног савета www.fiskalnisavet.rs и огласној табли Фискалног савета; на сајту Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs на порталу е-управе, на сајту, огласној табли и периодичном издању огласа „Послови” Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати