Послови

14.08.2024.

КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ЈАВНЕ НАБАВКЕ

На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05-исправка, 83/05 - исправка, 64/07,  67/07- исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22) и члана 9. став 1. Уредбе о  интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-5635/2024 од 26. јуна 2024. године, оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА 

I Орган у коме се попуњавају радна места: Канцеларија за јавне набавке, Београд, Немањина 22-26.

II Радна места које се попуњавају:

1. Радно место за припрему мишљења о испуњености основа за спровођење преговарачког поступка, звање саветник
Група за испитивање основа за спровођење преговарачког поступка, Сектор за регулативу и мониторинг над применом прописа о јавним набавкама
1 извршилац

Опис послова: Упућује захтев за доставу додатне документације од стране наручилаца у вези са одређеним захтевом за спровођење преговарачког поступка; прикупља податке и информације од значаја за давање мишљења о испуњености основа за спровођење преговарачког поступка; припрема нацрте мишљења о основаности примене преговарачког поступка; учествује у припреми нацрта мишљења о примени одредаба Закона које се односе на преговарачки поступак; анализира мишљења дата у претходном периоду ради израде извештаја; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету, најмање 3 године радног искуства у струци, положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.

2. Радно место за подршку планирању и припреми пројеката, звање млађи саветник
Група за међународну сарадњу, Сектор за развој система јавних набавки и финансијско-материјалне послове
1 извршилац

Опис послова: Учествује у поступку израде прилога за релевантна програмска и стратешка документа и изради предлога пројеката; учествује у изради  пројектне документације у одговарајућем формату, у складу са процедурама; прикупља информације и учествује у праћењу процеса програмирања пројеката;  прикупља, обрађује и евидентира податке о пројектима Канцеларије који се финансирају из претприступне помоћи ЕУ, као и других пројеката у оквиру Канцеларије; учествује у спровођењу правила и принципа неопходних за успостављање, функционисање и одрживост система индиректног управљања средствима ЕУ у складу са релевантним процедурама; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету, најмање једна година радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.

3. Радно место за подршку пословима анализе и развоја система јавних набавки, звање млађи саветник
Група за за анализу и развој система јавних набавки, Сектор за развој система јавних набавки и финансијско-материјалне послове
1 извршилац

Опис послова: Прати активности на Порталу јавних набавки; прати статитистичке показатеље и извештаје о закљученим уговорима и спроведеним поступцима јавних набавки у Републици Србији; пружа техничку помоћ наручиоцима у вези са коришћењем Портала јавних набавки; прикупља податке за припрему посебног годишњег извештаја о јавним набавкама; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама,  односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету, најмање једна година радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.

4. Радно место за књиговодствене послове, звање млађи саветник
Група за финансијско-материјалне послове, Сектор за развој система јавних набавки и финансијско-материјалне послове
1 извршилац

Опис послова: Учествује у евидентирању и контроли формалне исправности података за буџетске кориснике; учествује у припреми информација које служе као стручна основа за планирање извршења буџета у складу са прописима којима се утврђује област буџетског система; контролише формалну исправност књиговодствених исправа, обрађује, контира и припрема за књижење; води евиденцију свих пословних промена у пословним књигама и помоћним евиденцијама; контролише исправност и тачност унетих података и израђује анализе и књиговодствене извештаје; чува пословне књиге и евиденције; учествује у изради извештаја о реализацији буџета Канцеларије и годишњег плана јавних набавки;  обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне области економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету, најмање једна година радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.

5. Радно место за подршку кадровским и општим пословима, звање млађи саветник
Група за кадровске и опште послове, Ужа унутрашња јединица изван састава сектора
1 извршилац

Опис послова: Обрађује податке неопходне за израду општих и појединачих аката Канцеларије која се односе на остваривање права, обавеза и одговорности запослених из области радних односа; учествује у прикупљању података и информација у циљу израде Правилника о унутрашњем уређењу и систематизацији  радних места у Канцеларији; води персоналне и друге евиденције из радних односа и ажурира базе информационог система за кадровске послове и обрађује документације за здравствено, пензијско и инвалидско осигурање; учествује у прикупљању података и информација од значаја за поступак анализе радних места (састављање претходног описа радног места и састављање коначног описа радног места); обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету, најмање једна година радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.

III Место рада за сва радна места: Београд, Грачаничка 8.

IV Врста радног односа: За радна места под редним бројем 1, 2, 3, 4, и 5 (II 1, 2, 3, 4, и 5) радни однос заснива се на неодређено време. 

Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду у трајању од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.

Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. 
Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. 

V Општи услови за запослење: да учесник конкурса има држављанство Републике Србије; да има прописану стручну спрему; да је пунолетан; да испуњава остале услове одређене законом, другим прописом и правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у државном органу;  да му раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.

VI Фазе изборног поступка и учешће кандидата:
Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом. 

У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка. 

1. Провера општих функционaлних компетенција:
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције и то: 

• Организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писано) 
• Дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару)
• Пословна комуникација - провераваће се путем симулације (писано).

Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције Дигитална писменост (поседовање знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларне калкулације), ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Рад на рачунару“), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа одлучити да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.

Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.

2. Провера посебних функционалних компетенција:
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:

За радно место под редним бројем 1:
- посебна функционална компетенција у одређеној области рада – стручно-оперативни послови (методе анализе и закључивања о стању у области, технике и израде општих,  појединачних и других правних и осталих аката) - провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о јавним набавкама) – провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Правилник о мониторингу над применом прописа о јавним набавкама) - провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 2: 
- посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (процес управљања пројектним циклусом у контексту програма ЕУ и других програма финансираних из међународне развојне помоћи - провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови међународне сарадње и европских интеграција (механизми координације и извештавања у процесу приступања ЕУ) – провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Закон о јавним набавкама) - провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 3: 
- посебна функционална компетенција одређеној области рада – стручно-оперативни послови (технике обраде и израде прегледа података) - провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о јавним набавкама) – провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Упутство за коришћење Портала јавних набавки) - провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 4: 
- посебна функционална компетенција у одређеној областа рада – финансијско-материјални послови (поступак планирања буџета и извештавања) - провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о јавним набавкама) – провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Правилник о стандардном класификационом оквиру и контном плану за буџетски систем) - провераваће се путем симулације (писано).

За радно место под редним бројем 5: 
- посебна функционална компетенција у одређеној областа рада – стручно-оперативни послови (технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката) - провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Правилник о унутрашњем уређењу и  систематизацији радних места у Канцеларији за јавне набавке) – провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о пензијском и инвалидском осигурању, Закон о централном регистру обавезног  социјалног осигурања) - провераваће се усмено путем симулације.

Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција (закони, подзаконски акти, смернице, упутства и сл.) могу се наћи на сајту Канцеларије за јавне набавке (www.ujn.gov.rs).

3. Провера понашајних компетенција: понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.

4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са Конкурсном комисијом (усмено).

VII Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања текста јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.

VIII Пријава на јавни конкурс: Пријава на конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацијама Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs) и Канцеларије за јавне набавке (www.ujn.gov.rs) или у штампаној верзији на писарници Канцеларије за јавне набавке, Београд, Немањина 22-26.
Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је приложен уз текст овог конкурса и који је саставни део Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државном органу („Службени гласник РС“, бр. 2/2019 и 67/2021). (Напомена: моле се кандидати да приликом попуњавања Обрасца пријаве обрате пажњу да су преузели исправан Образац пријаве који се односи на радно место на које желе да конкуришу односно да у горњем левом углу Обрасца пријаве пише тачан назив органа и радног места на које се конкурише).

Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.

Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве може се наћи на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве“.

IX Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на јавни конкурс: Пријаве на јавни конкурс шаљу се поштом или предају непосредно на писарници Канцеларије за јавне набавке, Немањина 22-26, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Канцеларији за јавнe набавке”.

X Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 9.  септембра 2024. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на контакте (адресе или бројеви телефона) које су навели у својим пријавама.

Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати Србија Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Канцеларије за јавне набавкe (Грачаничка 8). Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.

XI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).

Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен. 
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). 

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
“Пример правилно попуњене потврде од послодавца може се погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Предаја докумената.” У оквиру корака “Предаја докумената” можете преузети шаблон потврде коју послодавац може да попуни.”

XII Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Канцеларије за јавне набавке.
 
Кандидати који конкуришу на више радних места, која се разликују у погледу тражених доказа о дужини радног искуства у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), дужни су да их доставе, у оригиналу или овереној фотокопији, према услову о дужини радног искуства у струци из радних места на која конкуришу. 

XII Остале информације и напомене:
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 - аутентично тумачење и 2/23 одлука УС) прописано је, између осталог, да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид у податке о чињеницама неопходним за одлучивање о којима се води службена евиденција, да их прибавља и обрађује (члан 9. став 3.); да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама (члан 103. став 3). 
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција. Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовала директорка Канцеларије за јавне набавке.

Овај конкурс се оглашава на интернет презентацији (www.ujn.gov.rs) и огласној табли Канцеларије за јавне набавке; на порталу е-управе; на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање и на интернет презентацији Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs).

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

XIII Лицa којa су задужена за давање обавештења: Ивана Николић Андријашевић и Тијана Аврамовић, тел: 011/2888-712, Канцеларија за јавне набавке, од 10.00 до 13.00 часова.