Послови

21.06.2023.

Оглашава јавни конкурс за...

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА УПРАВА ЗА ТРЕЗОР

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
УПРАВА ЗА ТРЕЗОР

На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22) и члана 9. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, брoj 2/19 и 67/21), Управa за трезор оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство финансија – Управа за трезор, Београд, Поп Лукина 7–9.

II Радна места која се попуњавају:

 

ЦЕНТРАЛА БЕОГРАД

1) Радно место за подршку финансијском извештавању у складу са стандардима у јавном сектору
Одсек за методологију примене рачуноводствених (ИПСАС) и статистичких (ГФС 2014) стандарда у јавном сектору, Сектор за буџетско рачуноводство и извештавање, звање млађи саветник
1 извршилац

Опис послова: Учествује у припреми рачуноводствене методологије у складу са међународним рачуноводственим стандардима; учествује у припреми програма обуке; врши пријем финансијских извештаја директних буџетских корисника израђених на основу донетих рачуноводствених политика; израђује обавештења за буџетске кориснике, кориснике локалних нивоа власти и кориснике средстава организација за обавезно социјално осигурање о променама у рачуноводственој методологији; учествује у изради предлога за доношење нових и измену и допуну важећих законских прописа у складу са међународним рачуноводственим стандардима; учествује у изради предлога подзаконских аката за регулисање буџетског рачуноводства; учествује у припремним активностима у складу са Приручником државне финансијске статистике (ГФС 2014); обавља друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 1 година радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

2) Оператер за обраду зарада
Одељење за обраду личних примања, Сектор за обраду личних примања, звање референт
3 извршиоца

Опис послова: Врши припрему обрачуна примања кроз преглед уноса кадровских/временских података; одржава кадровски контролни запис кроз откључавања / закључавања кадровских података; врши креирање параметра обрачуна и ажурирање параметра обрачуна; врши обрачун и техничку контролу обрачуна; обавештава кориснике о евентуалним грешкама у обрачуну; прати статусе параметра обрачуна и мења статус параметра обрачуна; обавља пословну комуникацију са корисницима система; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање природног, друштвеног или техничког смера или гимназија, најмање 2 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

3) Аналитичар за послове подршке
Одсек за праћење система за обрачун зарада и подршку корисницима система, Сектор за обраду личних примања, звање саветник
1 извршилац

Опис послова: Прати и анализира статусе обрачуна у систему; пружа подршку корисницима система за исправку погрешно унетих података за обрачун у информациони систем за обрачун зарада; врши анализу захтева корисника за исправку грешака; даје корисницима инструкције за поступање у случају проблема у раду; пружа помоћ при формулисању описа пријављеног инцидента; учествује у припреми пројектних захтева за увођење нових програмских решења или измену постојећих; обавља пословну комуникацију са унутрашњим јединицама Управе и корисницима буџетских средстава у вези са пословима обрачуна зарада; израђује извештаје о реализацији пројеката за обрачун зарада; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 3 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

4) Радно место за послове подршке
Одсек за праћење система за обрачун зарада и подршку корисницима система, Сектор за обраду личних примања, звање млађи саветник
1 извршилац

Опис послова: Обавља послове праћења обрачуна у систему; анализира статусе параметара обрачуна; сарађује са буџетским корисницима у погледу подршке у раду у систему; пружа подршку буџетским корисницима при уносу података у систем; пружа подршку буџетским корисницима око навигације у систему односно подршка при коришћењу опција система; комуницира са јединицама Управе на пословима који су међусобно повезани; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 1 година радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

5) Радно место за нормативну и правну подршку у пројектима
Одељење за нормативне и правне послове, Сектор за нормативне и правне послове и контролу пословних процедура, звање саветник
1 извршилац

Опис послова: Прати усклађеност свих фаза спровођења пројеката са важећим законским прописима; иницира доношење предлога интерних аката у циљу спровођења пројеката; израђује акта о формирању пројектних тимова и стара се о ажурирању истих; предлаже решења ради увођења нових програмских система и прати њихову примену; израђује информације и извештаје из делокруга рада организационе јединице, као и информације за потребе руководства; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

6) Шеф Одсека
Одсек за реализацију пројектних задатака, Сектор за људске ресурсе, звање виши саветник
1 извршилaц

Опис послова: Руководи, организује, планира, усмерава, координира и надзире рад запослених у у Одсеку; планира и организује поступак системско–техничке и друге подршке корисника пројеката; контролише примену упутстава за оперативни рад из делокруга Одсека и даје предлоге за унапређење технолошког процеса вођи пројекта; анализира, систематизује и предлаже решења у вези са подршком пројектима; организује и спроводи обуке за крајње кориснике; сагледава потребе крајњих корисника и иницира промене у спровођењу пројеката; учествује у изради финансијског плана из делокруга Сектора; сарађује са осталим организационим јединицама у циљу реализације пројеката; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци, као и компетенције потребне за рад на радном месту.

7) Радно место за подршку пословима интерне контроле
Одсек за интерну контролу, звање саветник
1 извршилaц

Опис послова: Обавља послове спровођења мера за чување и обезбеђивање поверљивих материјала; евидентира, сортира и класификује пристигле притужбе и приговоре на рад и понашање запослених и повреда прописа у раду унутрашњих јединица Управе и води евиденције о истим; сачињава преглед и извештај пристиглих притужби и приговора на рад и понашање запослених који доставља непосредном руководиоцу; учествује у припреми послова интерне контроле и припреми извештаја о контролама покренутим на основу постојања сумње на незаконит рад запослених, као и о контролама покренутим на основу пријава за непрофесионално понашање запослених; указује непосредном руководиоцу на могућност појаве неправилног и незаконитог рада запослених у Управи; предлаже делотворније мере безбедности и предлаже руководиоцу инструкције за отклањање установљених пропуста које су организационе јединице дужне отклонити; учествује у припреми послова контроле законитости, благовремености, одговорности, професионалности и ефикасности у раду и понашању запослених у организационим јединицама Управе; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Београд, Поп Лукина 7–9.


У ФИЛИЈАЛИ СТАРИ ГРАД

8) Радно место за јавна плаћања
Одељење за јавна плаћања, звање саветник
1 извршилaц

Опис послова: Обавља послове везане за примену система рачуна и прати податке о извршеном платном промету; координира послове на прикупљању података из области регистра и обраде личних примања за кориснике јавних средстава; врши контролу безготовинских налога које су испоставили корисници јавних средстава; врши послове девизних плаћања; спроводи поступак за исправке грешака у платном промету; врши контролу пријема и обраде захтева за упис у регистре, као и пријем и обраду захтева за остваривање права на субвенције и друге финансијске подстицаје; издаје решења и потврде из регистра; контролише наплату тарифе за регистрацију менице и реализацију менице кроз платни промет; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

9) Радно место за послове платних услуга
Одељење за јавна плаћања, звање референт
1 извршилац

Опис послова: Обавља требовање, пријем и предају новца између благајне и трезора;врши пријем и контролу готовинских налога, прима уплате у готовини, чековима и платним картицама и врши исплате готовине клијентима; обавља замену похабаних новчаница, замену новца, врши прераду новчаница и контролише стање готовине исказане у обрачуну дневне благајне; сачињава захтев за предају односно требовање новца и врши сва потребна књижења; обавља пријем, контролу (формална и рачунска) и обраду налога за коришћење средстава са рачуна корисника јавних средстава; обавља оверу примљених налога, води књигу аманета и друге потребне евиденције;врши пријем и обраду захтева за упис, обнову или брисање из регистра, као и захтева за остваривање права на финансијске подстицаје и издаје потврде о упису и статусу у регистру; обавља унос података са изворне документације, решава спорне случајеве код уочених недостатака у свим фазама рада на припреми података и по потреби решава рекламације; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање природног, друштвеног или техничког смера или гимназија; најмање 2 године радног искуства у струци, положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Београд, Обилићев венац 9–11.


У ФИЛИЈАЛИ НОВИ БЕОГРАД

10) Радно место за вођење и контролу буџетских евиденција
Одељење за јавна плаћања и фискалну статистику, звање референт
1 извршилaц

Опис послова: Врши пријем и контролу исправности документације и прописаних буџетских евиденција; врши повраћај јавних прихода по захтеву надлежних органа; обавља пријем и контролу поднете документације за упис, промену и брисање из регистра; обавља пријем и контролу поднете документације за отварање, промену и укидање подрачуна корисника јавних средстава; издаје потврде о отвореном подрачуну, стању на подрачуну, кумулативном промету и дневном стању за кориснике јавних средстава, укидању подрачуна и друге потврде на захтев корисника; обавља наплату тарифе при гашењу подрачуна корисника јавних средстава, доставља податке у вези са непрепознатом наплаћеном тарифом и опомене о ненаплаћеној тарифи корисницима јавних средстава; прима захтеве за отварање и гашење шифара за пројекат РИНО и Регистар запослених; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање природног, друштвеног или техничког смера или гимназија, најмање 2 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Нови Београд, Тошин бунар 159.


У ФИЛИЈАЛИ ВРАЊЕ

11) Радно место за послове платних услуга
експозитура Владичин Хан, звање референт
1 извршилац

Опис послова: Обавља требовање, пријем и предају новца између благајне и трезора;врши пријем и контролу готовинских налога, прима уплате у готовини, чековима и платним картицама и врши исплате готовине клијентима; обавља замену похабаних новчаница, замену новца, врши прераду новчаница и контролише стање готовине исказане у обрачуну дневне благајне; сачињава захтев за предају односно требовање новца и врши сва потребна књижења; обавља пријем, контролу (формална и рачунска) и обраду налога за коришћење средстава са рачуна корисника јавних средстава; обавља оверу примљених налога, води књигу аманета и друге потребне евиденције;врши пријем и обраду захтева за упис, обнову или брисање из регистра, као и захтева за остваривање права на финансијске подстицаје и издаје потврде о упису и статусу у регистру; обавља унос података са изворне документације, решава спорне случајеве код уочених недостатака у свим фазама рада на припреми података и по потреби решава рекламације; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање природног, друштвеног или техничког смера или гимназија, најмање 2 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Владичин Хан, Ратка Павловића 1.


У ФИЛИЈАЛИ КРУШЕВАЦ

12) Радно место за контролу извршења јавних плаћања
Одељење за јавна плаћања и фискалну статистику, звање млађи саветник
1 извршилац

Опис послова: Обавља оперативне послове везане за примену система рачуна и прати податке о извршеном платном промету; обавља контролу безготовинских налога које су испоставили корисници јавних средстава; учествује у изради нацрта решења и учествује у предлагању решења за отклањање неправилности и незаконитости које су утврђене контролом у интерном поступку; обавља послове девизних плаћања; обавља послове обраде личних примања за кориснике јавних средстава; обавља пријем и обраду захтева за упис, обнову регистрације и промену података у регистру, брисање из регистра у прописаним случајевима, као и пријем и обраду захтева за остваривање права на финансијске подстицаје; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 1 година радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Крушевац, Трг младих 1.


У ФИЛИЈАЛИ НОВИ ПАЗАР

13) Радно место за послове платних услуга
експозитура Сјеница, звање референт
1 извршилaц

Опис послова: Обавља требовање, пријем и предају новца између благајне и трезора;врши пријем и контролу готовинских налога, прима уплате у готовини, чековима и платним картицама и врши исплате готовине клијентима; обавља замену похабаних новчаница, замену новца, врши прераду новчаница и контролише стање готовине исказане у обрачуну дневне благајне; сачињава захтев за предају односно требовање новца и врши сва потребна књижења; обавља пријем, контролу (формална и рачунска) и обраду налога за коришћење средстава са рачуна корисника јавних средстава; обавља оверу примљених налога, води књигу аманета и друге потребне евиденције;врши пријем и обраду захтева за упис, обнову или брисање из регистра, као и захтева за остваривање права на финансијске подстицаје и издаје потврде о упису и статусу у регистру; обавља унос података са изворне документације, решава спорне случајеве код уочених недостатака у свим фазама рада на припреми података и по потреби решава рекламације; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање природног, друштвеног или техничког смера или гимназија, најмање 2 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Сјеница, Трг С. Марковића 15.


У ФИЛИЈАЛИ ЧАЧАК

14) Директор филијале, звање виши саветник
1 извршилaц

Опис послова: Руководи, организује, планира, усмерава, координира, даје стручна упутства и тумачења прописа, надзире рад запослених у филијали; прати, контролише и одговара за законитост рада филијале; остварује сарадњу са локалним самоуправама, локалним трезорима, корисницима јавних средстава, учествује и заједнички одлучује у решавању спорних питања из делокруга рада филијала са представницима државних органа, организација и фондова; стара се о спровођењу законских и подзаконских аката из области буџетског система, платног промета, мера из области директних подстицаја за пољопривредна газдинства; организује, координира и контролише рад регистара који се воде у управи; потписује сва управна акта која спадају у надлежност филијале као и налоге из тог делокруга; саставља записнике о провери прописа и предлаже покретање поступака у случајевима повреде прописаних правила из процедура од стране државних службеника, а односе се на делокруг филијале; контролише поштовање кодекса понашања државних службеника и прописа у вези са сукобом интереса државних службеника; доноси решења о именовању комисија које су прописане процедурама за извршавање појединих послова из делокруга рада филијала и обавља друге послове по налогу директора управе.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно–научног поља друштвено–хуманистичких, природно–математичких или техничко–технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Чачак, Градско шеталиште 22.


У ФИЛИЈАЛИ НОВИ САД

15) Радно место за послове платних услуга
Одељење за јавна плаћања, звање референт
1 извршилац

Опис послова: Обавља требовање, пријем и предају новца између благајне и трезора;врши пријем и контролу готовинских налога, прима уплате у готовини, чековима и платним картицама и врши исплате готовине клијентима; обавља замену похабаних новчаница, замену новца, врши прераду новчаница и контролише стање готовине исказане у обрачуну дневне благајне; сачињава захтев за предају односно требовање новца и врши сва потребна књижења; обавља пријем, контролу (формална и рачунска) и обраду налога за коришћење средстава са рачуна корисника јавних средстава; обавља оверу примљених налога, води књигу аманета и друге потребне евиденције;врши пријем и обраду захтева за упис, обнову или брисање из регистра, као и захтева за остваривање права на финансијске подстицаје и издаје потврде о упису и статусу у регистру; обавља унос података са изворне документације, решава спорне случајеве код уочених недостатака у свим фазама рада на припреми података и по потреби решава рекламације; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца.

Услови: Средње образовање природног, друштвеног или техничког смера или гимназија, најмање 2 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту.

Место рада: Нови Сад, Модене 7.

 

III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.

Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције.

У изборном поступку за сва извршилачка радна места проверавају се:

Опште функционалне компетенције, и то:
• организација и рад државних органа РС – провераваће се путем теста (писано),
• дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
• пословна комуникацијa – провераваће се путем симулације (писано).

Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Конкурсна комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере, односно Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату ипак изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.

Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, http://www.suk.gov.rs/

IV Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:

За раднo местo под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Уредба o примени међународних рачуноводствених стандарда за јавни сектор, Правилник o начину припреме, састављања и подношења финансијских извештаја корисника буџетских срeдстава, корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање и буџетских фондова) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција за област рада административно–технички послови (методе и технике прикупљања података ради даље обраде; технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о платама државних службеника и намештеника) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 3:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о платама државних службеника и намештеника) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 4:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о платама државних службеника и намештеника) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 5:
Посебна функционална компетенција за област рада нормативни послови (законодавни процес; номотехничка и правно–техничка правила за израду правних аката (усаглашеност прописа и општих аката у правном систему) и мишљења о примени закона и општих правних аката) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о државним службеницима, Закон о општем управном поступку, Закон о платним услугама, Закон о државној управи, Правилник о начину и поступку обављања платног промета у оквиру консолидованог рачуна трезора, Правилник о начину утврђивања и евидентирања корисника јавних средстава и о условима и начину за отварање и укидање подрачуна консолидованог рачуна трезора код Управе за трезор, Правилник о плану подрачуна консолидованог рачуна трезора) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 6:
Посебна функционална компетенција за област рада послови руковођења (управљање људским ресурсима базирано на компетенцијама; управљање пројектима) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада послови управљања људским ресурсима (прописи у области радно–правних односа у државним органима; компетенције за рад државних службеника; базичне функције управљања људским ресурсима: анализа посла, кадровско планирање, регрутација, селекција, увођење у посао, оцењивање, награђивање и напредовање, стручно усавршавање) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о државној управи, Закон о општем управном поступку, Уредба о разврставању радних места и мерилима за опис радних места државних службеника, Уредба о начелима за унутрашње уређење и систематизацију радних места у министарствима, посебним организацијама и службама Владе) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 7:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима, Закон о тајности података, Кодекс понашања државних службеника) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 8:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о платним услугама; Уредба о јединственој тарифи по којој се наплаћују накнаде за услуге које врши Управа за трезор; Правилник о условима и начину вођења рачуна за уплату јавних прихода и распоред средстава са тих рачуна; Правилник о начину припреме, састављања и подношења финансијских извештаја корисника буџетских средстава, корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање и буџетских фондова; Правилник о Плану подрачуна консолидованог рачуна трезора; Правилник о систему извршења буџета Републике Србије; Правилник о начину и поступку обављања платног промета у оквиру консолидованог рачуна трезора) – провераваће се путем симулације (писано).

За радна места под редним бројем 9, 11, 13 и 15:
Посебна функционална компетенција за област рада административно–технички послови (канцеларијско пословање; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о платним услугама; Уредба о јединственој тарифи по којој се наплаћују накнаде за услуге које врши Управа за трезор; Правилник о условима и начину вођења рачуна за уплату јавних прихода и распоред средстава са тих рачуна; Правилник о начину припреме, састављања и подношења финансијских извештаја корисника буџетских средстава, корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање и буџетских фондова; Правилник о Плану подрачуна консолидованог рачуна трезора; Правилник о систему извршења буџета Републике Србије; Правилник о начину и поступку обављања платног промета у оквиру консолидованог рачуна трезора) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 10:
Посебна функционална компетенција за област рада административно–технички послови (канцеларијско пословање; технике израде потврда и уверења о којима се води службена евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о платним услугама; Уредба о јединственој тарифи по којој се наплаћују накнаде за услуге које врши Управа за трезор; Правилник о условима и начину вођења рачуна за уплату јавних прихода и распоред средстава са тих рачуна; Правилник о начину припреме, састављања и подношења финансијских извештаја корисника буџетских средстава, корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање и буџетских фондова; Правилник о Плану подрачуна консолидованог рачуна трезора; Правилник о систему извршења буџета Републике Србије; Правилник о начину и поступку обављања платног промета у оквиру консолидованог рачуна трезора) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 12:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о платним услугама; Уредба о јединственој тарифи по којој се наплаћују накнаде за услуге које врши Управа за трезор; Правилник о условима и начину вођења рачуна за уплату јавних прихода и распоред средстава са тих рачуна; Правилник о начину припреме, састављања и подношења финансијских извештаја корисника буџетских средстава, корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање и буџетских фондова; Правилник о Плану подрачуна консолидованог рачуна трезора; Правилник о систему извршења буџета Републике Србије; Правилник о начину и поступку обављања платног промета у оквиру консолидованог рачуна трезора) – провераваће се путем симулације (писано).

За раднo местo под редним бројем 14:
Посебна функционална компетенција за област рада послови руковођења (основе управљања људским ресурсима) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада стручно–оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; технике обраде и израде прегледа података; методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско–материјални послови (буџетски систем Републике Србије) – провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за радно место – релевантни прописи и акти из делокруга радног места (Закон о платним услугама; Закон о општем управном поступку; Уредба о јединственој тарифи по којој се наплаћују накнаде за услуге које врши Управа за трезор; Правилник о условима и начину вођења рачуна за уплату јавних прихода и распоред средстава са тих рачуна; Правилник о начину припреме, састављања и подношења финансијских извештаја корисника буџетских средстава, корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање и буџетских фондова; Правилник о Плану подрачуна консолидованог рачуна трезора; Правилник о систему извршења буџета Републике Србије; Правилник о начину и поступку обављања платног промета у оквиру консолидованог рачуна трезора) – провераваће се путем симулације (писано).

V Провера понашајних компетенција:

За радна места под редним бројем 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 и 15:
Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) – провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.

За радна места под редним бројем 6 и 14:
Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет и управљање људским ресурсима) – провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.

VI Интервју са комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).

VII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за конкурс: Министарство финансија – Управа за трезор, Поп Лукина 7–9, 11000 Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места”.

VIII Лицa којa су задужена за давање обавештења: Катарина Грујичић, тел. 011/2927–602 и Марија Радисављевић, тел. 011/2927–579, од 10.00 до 13.00 часова.

IX Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.

X Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.

XI Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства финансија – Управа за трезор или у штампаној верзији на писарници Министарства финансија – Управа за трезор.

Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.

Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.

Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic–za–kandidate) у одељку “Образац пријаве”.

XII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).

Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен у оригиналу или овереној фотокопији.

Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).

Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверен превод на српски језик.

XIII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од (5) пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.

Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.

Докази се достављају на наведену адресу Управе за трезор.

Кандидати који конкуришу на више радних места, која се разликују у погледу тражених доказа о дужини радног искуства у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), дужни су да их доставе, у оригиналу или овереној фотокопији, према услову о дужини радног искуства у струци из радних места на која конкуришу.

Напомена: Више о радном искуству и потврди од послодавца коју је потребно поднети у оквиру конкурсне документације за рад у органима државе управе погледајте Мапу изборног поступка у делу Кутак на адреси https://kutak.suk.gov.rs/vodic–za–kandidate у одељку Предаја докумената.

XIV Врста радног односа: За сва радна места радни однос заснива се на неодређено време.

Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду у трајању од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе у року од 6 месеци од дана заснивања радног односа.

Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа.

XV Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 10. јула 2023. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.

Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“, Нови Београд, Булевар Михаила Пупина број 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Министарства финансија – Управа за трезор, Поп Лукина 7–9, Београд. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.

Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним о рганима / уверење о положеном правосудном испиту. Одредбом члана 9 и члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/2016, 95/2018 и 2/2023) прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама.

Потребно је да кандидат у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.

Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.

Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао руководилац Управе за трезор.

Овај конкурс се објављује на интернет презентацији (www.trezor.gov.rs) и огласној табли Министарствa финансија – Управа за трезор, на интерент презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу е–управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Термини који су у овом огласу изражени у граматичком мушком роду подразумевају природни мушки и женски род лица на које се односе.