ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА МИНИСТАРСТВО ЗА ЕВРОПСКЕ ИНТЕГРАЦИЈЕ Београд
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
МИНИСТАРСТВО ЗА ЕВРОПСКЕ ИНТЕГРАЦИЈЕ
Београд, Немањина 34
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава, 51 Број: 112-1462/2023 од 28. фебруара 2023. године, Министарство за европске интеграције, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се попуњавају: Министарствo за европске интеграције, Београд, Немањина 34.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за координацију праћења и извештавања о реализацији развојне помоћи и програма финансираних из фондова ЕУ у области запошљавања, образовања, здравства и социјалне заштите
Одсек за праћење и извештавање о средствима ЕУ и развојној помоћи у области реформе јавне управе, владавине права, развоја људских ресурса и друштвеног развоја, Одељење за праћење, вредновање и извештавање о средствима ЕУ и развојној помоћи, Сектор за планирање, програмирање, праћење и извештавање о средствима ЕУ и развојној помоћи, у звању самостални саветник
1 извршилац
Опис послова: Организује и координира припрему годишњих распореда и састанака секторских одбора за праћење у области запошљавања, образовања, здравства и социјалне заштите и предлаже мере за унапређење извештавања; прикупља техничке и финансијске податке о спровођењу ИПА у области запошљавања, образовања, здравства и социјалне заштите и припрема прилоге годишњих и завршних извештаја о спровођењу Прве компоненте ИПА и припреме прилога годишњих и завршних извештаја о спровођењу ИПА Европској комисији и Националном службенику за одобравање; организује и координира припрему праћења и спровођења препорука за унапређење извештаја, и пружа стручну подршку развијању и организацији мерења индикатора за праћење ефективности међународне помоћи у области запошљавања, образовања, здравства и социјалне заштите; сарађује са органима државне управе у припреми извештаја о праћењу реализације ИПА средстава и организацији састанака одговарајућих одбора у области запошљавања, образовања, здравства и социјалне заштите; припрема извештаје о реализацији међународне развојне помоћи; стара се о ажурности базе података о развојној помоћи; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 5 година радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
2. Радно место за координацију праћења и извештавања о реализацији развојне помоћи и програма финансираних из фондова ЕУ у области транспорта
Одсек за праћење и извештавање о средствима ЕУ и развојној помоћи у области економског, инфраструктурног, регионалног развоја, конкурентности и пољопривреде, Одељење за праћење, вредновање и извештавање о средствима ЕУ и развојној помоћи, Сектор за планирање, програмирање, праћење и извештавање о средствима ЕУ и развојној помоћи, у звању самостални саветник
1 извршилац
Опис послова: Организује и координира припрему годишњих распореда и састанака секторских одбора за праћење у области транспорта и предлаже мере за унапређење извештавања; прикупља техничке и финансијске податке о спровођењу ИПА у области транспорта и припрема прилоге годишњих и завршних извештаја о спровођењу Прве компоненте ИПА и припреме прилога годишњих и завршних извештаја о спровођењу ИПА Европској комисији и Националном службенику за одобравање; организује и координира праћење и спровођење препорука за унапређење извештаја и пружа стручну подршку развијању и организацији мерења индикатора за праћење ефективности међународне помоћи у области транспорта; сарађује са органима државне управе у припреми извештаја о праћењу реализације ИПА средстава и организацији састанака одговарајућих одбора у области транспорта; припрема извештаје о реализацији међународне развојне помоћи; стара се о ажурности базе података о развојној помоћи; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких или друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 5 година радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
3. Радно место за организацију комуникационих активности у области ЕУ фондова и развојне помоћи
Одељење за комуникације и обуку, Сектор за комуникације и обуку и припрему српске верзије правних тековина Европске уније, у звању самосталног саветника
1 извршилац
Опис посла: Пружа стручну подршку у организацији и реализацији активности у оквиру промоције видљивости у вези са ЕУ фондовима (ИПА и другим програмима развојне помоћи ЕУ намењене Србији) и развојне помоћи; спроводи активности планиране Стратегијом комуникације о ИПА; Организује протокол за Националног ИПА координатора приликом учешћа у јавним догађајима; организује јавне догађаје о ЕУ фондовима и развојној помоћи, прикупља и анализира прилоге за израду акционих планова и извештаја у вези са комуникационионим активностима и информисањем о средствима ЕУ; прати и анализира информације објављене у медијима у области ИПА на дневном нивоу, сарађује са медијима у оквиру информисања о ЕУ фондовима и развојној помоћи доступној Србији; пружа стручну подршку у припреми стратешких докумената и Акционих планова у вези са комуникационим активностима и информисањем о средствима ЕУ; пружа стручну подршку у припреми извештаја о спровођењу Стратегије комуникације о ИПА средствима и у организацији израде истраживања јавног мњења о ЕУ фондовима, укључујући ИПА; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 5 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
4. Радно место за опште правне послове
Одсек за опште послове, Одељење за правне, кадровске и опште послове, Секретаријат Министарства, у звању вишег саветника
1 извршилац
Опис посла: Обавља стручне послове у вези са припремом планских документа из делокруга органа – плана рада Министарства; обавља стручне послове неопходне за праћење остваривања циљева утврђених планским документима из делокруга органа кроз показатеље учинка – извештаја о раду Министарства; израђује извештаје о реализацији закључака Владе које се односе на Министарство; обавља стручне послове у вези са израдом и спровођењем Плана интегритета Министарства и послове у вези са сукобом интереса; Израђује уговоре о пословању и сарадњи које закључује Министарство; обавља стручне послове у развоју финансијског управљања и контроле; израђује акте у вези са припремом Плана одбране Министарства; обавља стручне послове у вези са заштитом података о личности, заштитом од злостављања на раду и безбедношћу и здрављу запослених; Обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: стечено високо образовање из научне области правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 7 година радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
5. Радно место интерни ревизор
Група за интерну ревизију, у звању вишег саветника
1 извршилац
Опис посла: Обавља послове ревизије и то ревизију система, ревизију успешности пословања, финансијску ревизију и ревизију усаглашености; учествује у ревизији коришћења средстава ЕУ и других међународних организација; помаже у идентификовању и процени ризичних области и даје допринос при изради стратешког и годишњег плана ревизије; спроводи ревизорске процедуре, укључујући идентификовање и дефинисање предмета ревизије, развијање критеријума, преглед и анализа доказа, и документовање процеса и процедура субјекта ревизије; обавља разговоре, прегледа документацију, сачињава сажетке и израђује радне папире; идентификује, обрађује и документује ревизорске налазе и препоруке користећи независну процену области коју је ревидирао и прати спровођење датих препорука; саопштава или поможе при саопштавању резултата обављених ревизија и консултантских ангажмана, министру, путем писаних или усмених извештаја; сачињава периодичне и годишње извештаје за послове које реализује у извештајном периоду; пружа савете руководству и запосленима; стални професионални развој, укључујући интерну и екстерну обуку и размену искустава; обавља и друге послове које му додели руководилац Групе.
Услови: стечено високо образовање из научне области економских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 7 година радног искуства у струци, од чега најмање три године искуства на пословима ревизије, интерне контроле, финансијске контроле или рачуноводствено-финансијским пословима; положен државни стручни испит; положен испит за овлашћеног интерног ревизора у јавном сектору; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Место рада: Београд, Немањина 34 (за сва радна места).
IV Врста радног односа: радна места се попуњавају заснивањем радног односа на неодређено време.
V Компетенције које се проверавају у изборном поступку: Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Изборни поступак спроводи се у више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са комисијом.
Кандидат који не испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције или се не одазове позиву да учествује у провери једне компетенције, искључује се из даљег тока изборног поступка, о чему ће бити обавештен на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције.
Провера општих функционалних компетенција за сва извршилачка радна места:
- организација и рад државних органа РС – провераваће се путем теста (писмено),
- дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
- пословна комуникација – провераваће се писаном симулацијом.
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“ (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1 (Радно место за координацију праћења и извештавања о реализацији развојне помоћи и програма финансираних из фондова ЕУ у области запошљавања, образовања, здравства и социјалне заштите) провераваће се следеће посебне функционалне компетенције:
1. Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – Послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (процес управљања пројектним циклусом у контексту програма ЕУ и других програма финансираних из међународне развојне помоћи; методологију праћења резултата спровођења, извештавања и вредновања резултата програма и пројеката на основу утврђених показатеља) – провераваће се путем есеја;
2. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Прописи из делокруга радног места (Закон о потврђивању Оквирног споразума о финансијском партнерству између Републике Србије коју заступа Влада Републике Србије и Европске комисије о правилима за спровођење финансијске помоћи Европске уније Републици Србији у оквиру инструмената за претприступну помоћ (ИПА III) – провераваће се путем есеја;
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Страни језик (енглески језик Б2) – провераваће се писано путем теста.
За радно место под редним бројем 2 (Радно место за координацију праћења и извештавања о реализацији развојне помоћи и програма финансираних из фондова ЕУ у области транспорта) провераваће се следеће посебне функционалне компетенције:
1. Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – Послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (процес управљања пројектним циклусом у контексту програма ЕУ и других програма финансираних из међународне развојне помоћи; методологију праћења резултата спровођења, извештавања и вредновања резултата програма и пројеката на основу утврђених показатеља) – провераваће се путем есеја;
2. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Прописи из делокруга радног места (Закон о потврђивању Оквирног споразума о финансијском партнерству између Републике Србије коју заступа Влада Републике Србије и Европске комисије о правилима за спровођење финансијске помоћи Европске уније Републици Србији у оквиру инструмената за претприступну помоћ (ИПА III) – провераваће се путем есеја;
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Страни језик (енглески језик Б2) – провераваће се писано путем теста.
За радно место под редним бројем 3 (Радно место за организацију комуникационих активности у области ЕУ фондова и развојне помоћи) провераваће се следеће посебне функционалне компетенције:
1. Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – Послови с јавношћу (Интегрисане маркетинг комуникације и менаџмент догађаја) – провераваће се писано путем симулације;
2. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Стратегија комуникације о ИПА) – провераваће се писано путем симулације;
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Страни језик (енглески језик Ц1) - – провераваће се писано путем теста.
За радно место под редним бројем 4 (Радно место за опште правне послове) провераваће се следеће посебне функционалне компетенције:
1. Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – Стручно – оперативни послови (Технике обраде и израде прегледа података) – провераваће се писано путем симулације;
2. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Стратегија управљања ризицима у Министарству за европске интеграције) – провераваће се писано путем симулације;
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Прописи из делокруга радног места (Закон о планском систему) - провераваће се писано путем симулације.
За радно место под редним бројем 5 (Радно место интерни ревизор) провераваће се следеће посебне функционалне компетенције:
1. Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – Послови интерне ревизије (Поступак спровођења планова интерне ревизије) - - провераваће се писано путем симулације;
2. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Прописи из делокруга радног места (Правилник о заједничким критеријумима и стандардима за успостављање, функционисање и извештавање о систему финансијског управљања и контроле у јавном сектору) - провераваће се писано путем симулације.
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Процедуре и методологије из делокруга радног места (Приручник за интерну ревизију) - провераваће се писано путем симулације;
4. Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Страни језик (енглески језик Б1) – провераваће се писано путем теста.
Напомена за радна места под редним бројем 1, 2, 3 и 5: Ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању страног језика, на траженом нивоу, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције знање страног језика, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу * Знање страних језика који су тражени конкурсом), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Министарства за европске интеграције www.mei.gov.rs
Провера понашајних компетенција за сва извршилачка радна места: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
Интервју са комисијом: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са конкурсном комисијом (усмено).
VI Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве: Пријаве на јавни конкурс се шаљу поштом на адресу: Министарства за европске интеграције, Немањина 34, 11000 Београд, или се предају непосредно на писарници Министарства за европске интеграције, Немањина 34, 11000 Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места” (уписати назив радног места).
VII Лицe задужено за давање обавештења о конкурсу: Слободанка Бабац, тел. 011/3061-215.
VIII Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
IX Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је 12 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
X Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је за свако радно место доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства европске интеграције или у штампаној верзији на писарници Министарства за европске интеграције, Немањина 34, 11000 Београд.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
XI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: Оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема / образовања која је наведена у условима за радно место; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом врстом и степеном стручне спреме / образовања је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Фотокопије докумената које нису оверене од надлежног органа неће се разматрати.
Сви докази прилажу се на српском језику, у супротном морају бити преведени и оверени од стране овлашћеног судског тумача. Диплома којом се потврђује врста и степен стручне спреме / образовања, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована.
Напомена: Одредбама члана 9 и 103 Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број 18/16, 95/18 и 2/23) прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту, уверење да кандидат није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци и потврда да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа.
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
X Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од (5) пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Министарства за европске интегације.
Кандидати који желе да конкуришу на више радних места, попуњавају пријавни образац за свако радно место посебно.
Кандидати који конкуришу на више радних места, која се разликују у погледу тражених доказа о дужини радног искуства у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), дужни су да их доставе, у оригиналу или овереној фотокопији, према услову о дужини радног искуства у струци из радних места на која конкуришу.
XI Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступци ће се спровести, почев од 8. маја 2023. године, о чему ће учесник конкурса бити обавештен на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“, Нови Београд, Булевар Михаила Пупина 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у Министарству за европске интеграције, Немањина 34, 11000 Београд.
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или имејл адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.
НАПОМЕНE
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Кандидати који немају положен испит за овлашћеног интерног ревизора у јавном сектору у обавези су да се пријаве на обуку за стицање звања у року од шест месеци од дана распоређивања на радно место интерног ревизора, а у року од годину дана од дана завршетка обуке да положе испит за овлашћеног интерног ревизора у јавном сектору.
Кандидати са положеним државним стручним испитом и испитом за овлашћеног интерног ревизора у јавном сектору немају предност у изборном поступку у односу на кандидате који нису положили наведене испите.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене решењем Конкурсне комисије.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији (www.mei.gov.rs) и огласној табли Министарствa за европске интеграције; на порталу е-управе, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs), на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати