ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НОВОМ САДУ
ВИШЕ ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У НОВОМ САДУ
оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радно место попуњава: Више јавно тужилаштво у Новом Саду, Сутјеска 3, Нови Сад.
II Радна места која се попуњавају:
1. Уписничар у звању референт
2. Записничар у звању референт
2 извршиоца
3. Eкспедитор поште у звању референт
III Опис послова:
1. Уписничар у звању референт: води уписнике, евидентира кретање предмета, обележава номенклатурне знаке на попису списа, уводи и разводи предмете у уписнику, води регистар уписника, сређује и архивира завршене предмете, саставља статистичке прегледе по уписницима и попуњава статистичке упитнике, води одговарајуће доставне књиге и књиге експедиције, обавља и друге послове по налогу Главног јавног тужиоца.
2. Записничар у звању референт: oбавља све дактилографске послове у предметима додељеним у рад јавном тужиоцу код кога је распоређен, куца записнике и све остале диктате по налогу јавног тужиоца, сређује списе по одредбама Правилника о управи у јавним тужилаштвима и обавља потребне техничке послове у вези са предистражним и истражним поступком, поступа по наредбама са записника, води рачуна о уредности списа и води попис списа, стара се о чувању и преносу података, доступности материјала, исправности биротехничке опреме и рационалном коришћењу канцеларијског и другог потрошног материјала, обавља и друге послове по налогу Главног јавног тужиоца и секретара тужилаштва.
3. Експедитор поште у звању референт: обавља експедицију тужилачке поште, требује марке и одговара за правилно руковање истим, заводи пошту кроз књигу достављача, књигу за доставу поште у месту и предајну књигу поште код ПТТ (књигу за обичну пошту и књигу за препоручену пошиљку), разноси пошту, предмете и друге поднеске ван Тужилаштва другим органима, организацијама, установама и грађанима, доноси пошту упућену јавном тужилаштву, фотокопира материјале за Тужилаштво, обавља и друге послове по налогу Главног јавног тужиоца и управитеља писарнице.
IV Услови:
За радно место уписничар у звању референт: четврти степен средње стручне спреме друштвеног, природног или техничког смера, положен државни стручни испит, најмање две године радног искуства у струци и потребне компетенције за рад за ово радно место.
За радно место записничар у звању референт: трећи или четврти степен средње стручне спреме друштвеног, природног или техничког смера, положен државни стручни испит, најмање две године радног искуства у струци, положен испит за дактилографа 1-а класе и потребне компетенције за рад за ово радно место.
За радно место експедитор поште у звању референт: трећи или четврти степен средње стручне спреме, друштвеног, природног или техничког смера, најмање две године радног искуства у струци, положен државни стручни испит и потребне компетенције за ово радно место.
V Фазе изборног поступка: изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и фаза у којој се спроводи интервју са Комисијом.
1. Провера општих функционалних компетенција:
Свим кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције и то:
- организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити путем писаног теста);
- дигитална писменост (провера ће се вршити практичним радом на рачунару или увидом у доказ - сетрификат о познавању рада на рачунару);
- пословна комуникација (провера ће се вршити писаном симулацијом).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције дигитална писменост, ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције - дигитална писменост, неопходно је да уз пријаву (уредно и у потпуности попуњену у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уз пријаву уместо тестовне провере.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Након сачињавања извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место уписничар у звању референт и радно место експедитор поште у звању референт проверавају се:
- посебна функционална компетенција у области рада - административни послови, познавање канцеларијског пословања, познавање метода и техника прикупљања, евидентирања и ажурирања података у базама података, методе вођења интерних и доставних књига, провераваће се писаним путем - тестом и разговором са кандидатом
- посебна функционална компетенција у области рада - јавнотужилачка писарница, познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада тужилаштва, провераваће се писаним путем - тестом и разговором са кандидатом
- посебне функционалне компетенције за радно место - познавање Закона о државним службеницима, Закона о јавном тужилаштву и Правилника о управи у јавним тужилаштвима провераваће се писаним путем - тестом и разговором са кандидатом.
За радно место записничар у звању референт проверавају се:
- посебне функционалне компетенције за област рада - административни послови (канцеларијско пословање, вођење записника) - провераваће се писаним путем - тестом и разговором са кандидатом
- посебне функционалне компетенције за област рада дактилобиро - положен испит за дактилографа I А класе (доказује се уверењем, сертификатом који се подноси уз пријаву)
- посебне функционалне компетенције за радно место - познавање Закона о државним службеницима и Правилника о управи у јавним тужилаштвима провераваће се писаним путем - тестом и разговором са кандидатом.
3. Провера понашајних компетенција: понашајне компетенције су управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата рада; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа; савесност, посвећеност и интегритет - провераваће се од стране дипломираног психолога - писаним путем - упитник и усменим разговором са кандидатом.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом.
Временски оквир провере свих компетенција је три месеца од дана истека рока за подношење пријава на конкурс.
VI Место рада: Нови Сад, Сутјеска 3.
VII Трајање радног односа: радни однос се заснива на неодређено време.
VIII Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да има прописану стручну спрему и да испуњава услове одређене законом и Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа; да учесник конкурса није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци ( чл. 45 ст.1. Закона о државним службеницима).
IX Образац пријаве на конкурс и докази који се прилажу: Пријава на конкурс подноси се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет страници Вишег јавног тужилаштва у Новом Саду www.ns.vi.jt.rs или у штампаној верзији у управи тужилаштва, ул. Сутјеска бр. 3. Образац пријаве мора бити својеручно потписан.
Образац пријаве на конкурс садржи: податке о конкурсу, личне податке, адресу становања, телефон, електронску адресу, образовање, стручне и друге испите подносиоца пријаве који су услов за заснивање радног односа, податак о знању рада на рачунару, податак о знању страног језика, додатне едукације, радно искуство, посебне услове, добровољно дату изјаву о припадности националној мањини, посебне изјаве од значаја за учешће у конкурсним поступцима у државним органима; Пријава на јавни конкурс може се поднети путем поште или непосредно на адресу: Више јавно тужилаштво у Новом Саду, Нови Сад, ул. Сутјеска бр. 3. Приликом пријема пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује на јавном конкурсу. Подносилац пријаве биће обавештен о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења. Уз пријаву се обавезно доставља и попуњена: Изјава I и II изјава у којој се кандидат опредељује да ли ће сам доставити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција или ће то орган учинити уместо њега.
Напомена: Одредбом члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку (“Службени гласник РС”, број 18/2016) прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
Потребно је да кандидат уз пријаву достави и попуњене изјаве I и II, односно да заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
X Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу на основу података наведених у обрацсу пријаве на конкурс, спровешће се изборни поступак, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на контакте (адресе, бројеве телефона или е- маил адресе) које су навели у пријави. Провера свих компетенција обавиће се у просторијама Вишег јавног тужилаштва у Новом Саду, ул. Сутјеска бр. 3, трећи спрат. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или е- маил адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.
XI Остали докази које прилажу само кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са комисијом: оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; уверење да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци (издаје надлежна Полицијска управа, не старије од 6 месеци); изјава под моралном, материјалном и кривичном одговорношћу да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа; оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; уверење о положеном државном стручном испиту; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења, и други акти из којих се види на којим пословима и са којом стручном спремом је стечено радно искуство); сертификат или други доказ о познавању рада на рачунару (уколико поседује исти); за радно место записничар и уверење (сертификат) о положеном испиту за дактилографа 1-а класе.
Наведене доказе кандидат може доставити уз пријаву и сам, а у циљу ефикаснијег и бржег спровођења изборног поступка. Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са комисијом позваће се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења приложе остале доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који у остављеном року не приложе остале доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писаним путем се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу наведену у огласу.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, односно општинским управама као поверени посао) као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
XII Рок за подношење пријаве на јавни конкурс је: осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање “Послови”.
XIII Адреса на коју се подноси пријава на јавни конкурс: Више јавно тужилаштво у Новом Саду, ул. Сутјеска бр. 3, 21000 Нови Сад, са назнаком “За јавни конкурс”.
XIV Изборни поступак: списак кандидата који испуњавају услове за запослење на радном месту и међу којима се спроводи изборни поступак, објављује се на интернет презентацији тужилаштва према шифрама њихове пријаве. Кандидате који успешно заврше писмену проверу општих функционалних компетенција конкурсна комисија ће обавестити о времену и месту провере посебних функционалних компетенција, а потом и о времену и месту провере понашајних компетенција и на крају обавити интервју са кандидатима.
Лице које је задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: секретар тужилаштва, Драга Попетров, контакт телефон: 021 4876 426.
Напомена: сви докази се прилажу на српском језику , односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног тумача.
Диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована. Неблаговреме, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита за рад у државним органима примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита.
Обавештавају се учесници јавног конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника и то након правноснажности решења о пријему у радни однос на основу наведеног конкурса.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао в.ф. Главног јавног тужиоца у Новом Саду. Овај конкурс се објављује на интернет презентацији Вишег јавног тужилаштва у Новом Саду www.ns.vi.jt.rs, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу е- управе, на огласној табли, интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање “Послови”.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Вишег јавног тужилаштва у Новом Саду www.ns.vi.jt.rs.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати