ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
МИНИСТАРСТВО ГРАЂЕВИНАРСТВА, САОБРАЋАЈА И ИНФРАСТРУКТУРЕ УПРАВА ЗА УТВРЂИВАЊЕ СПОСОБНОСТИ БРОДОВА ЗА ПЛОВИДБУ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
МИНИСТАРСТВО ГРАЂЕВИНАРСТВА, САОБРАЋАЈА И ИНФРАСТРУКТУРЕ
УПРАВА ЗА УТВРЂИВАЊЕ СПОСОБНОСТИ БРОДОВА ЗА ПЛОВИДБУ
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник Републике Србије”, број 79/2005, 81/2005 - исправка, 83/2005 - исправка, 64/2007, 67/2007 - исправка, 116/2008, 104/2009, 99/2014, 94/2017, 95/2018 и 157/2020) и члана 9 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник Републике Србије”, број 02/2019 и 67/2021), Управа за утврђивање способности бродова за пловидбу оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА У
УПРАВИ ЗА УТВРЂИВАЊЕ СПОСОБНОСТИ БРОДОВА ЗА ПЛОВИДБУ
I Орган у коме се радно место попуњава: Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Републике Србије – Управа за утврђивање способности бродова за пловидбу, Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд.
II Радно место које се попуњава:
Радно место руководиоца групе у Групи за правне, кадровске и опште послове, у звању самостални саветник
у Одељењу за правне, кадровске, финансијско-рачуноводствене и опште послове
1 извршилац
Опис послова: Руководи и планира рад Групе и пружа стручна упутства, координира и надзире рад државних службеника и намештеника у Групи; израђује нацрте општих аката Управе; израђује тужбе и одговоре на тужбе и документацију за заступање Управе пред судовима и другим органима и контролише примену уједначене праксе при поступању у управним предметима и учествује у спровођењу управног поступка; израђује појединачна акта у вези са радним односом и регулисањем других права из радног односа; обавља послове у вези са стручним усавршавањем државних службеника и припрема нацрт програма посебног стручног усавршавања; организује и стара се о исправном планирању, спровођењу поступака јавних набавки и изради извештаја о јавним набавкама; организује и стара се о чувању архивске грађе која се односи на правне, кадровске и опште послове Управе; учествује у припреми и ажурирању Информатора о раду и обрађује захтеве за приступ информацијама од јавног значаја; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање пет година радног искуства у струци; положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Место рада: Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд.
III Компетенције које се проверавају у изборном поступку: Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фаза у којој се спроводи интервју са комисијом. У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређених компетенција у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следећих компетенција у истој или наредној фази изборног поступка. Кандидатима који учествују у изборном поступку, прво се проверавају опште функционалне компетенције.
Провера општих функционалних компетенција:
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције – дигитална писменост, (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако учесник предметног Јавног конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања предметне компетенције, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу под називом – Рад на рачунару), достави и тражени доказ у форми оргинала или у форми оверене копије.
Комисија ће на основу приложеног доказа који се доставља уз пријавни образац, донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је кандидат приложио уместо тестовне провере, односно комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs
Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција и то:
1. Посебна функционална компетенција за област рада послови управљања људским ресурсима – радно правни односи у државним органима, провераваће се путем симулације (писано).
2. Посебна функционална компетенција за област рада управно-правни послови – општи управни поступак, провераваће се путем симулације (писано).
3. Посебна функционална компетенција за радно место – релевантни прописи из делокруга радног места (Закон о државној управи, Закон о државним службеницима, Закон о платама државних службеника и намештеника и Посебан колективни уговор за државне органе) провераваће се путем симулације (писано).
4. Посебна функционална компетенција за радно место – релевантни прописи из надлежности органа (Закон о пловидби и лукама на унутрашњим водама – „Службени гласник Републике Србијеˮ, број 73/2010, 121/2012, 18/2015, 96/2015 - други закон, 92/2016, 104/2016-други закон, 113/2017-други закон, 41/2018, 95/2018 - други закон, 37/2019-други закон, 9/2020 и 52/2021 и Закон о државној припадности и упису пловила „Службени гласник Републике Србијеˮ, број 10/2013, 18/2015 и 83/2018) провераваће се путем симулације (усмено).
5. Посебна функционална компетенција послови руковођења – управљање променама провераваће се путем симулације (усмено).
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Управе за утврђивање способности бродова за пловидбу www.uprava-brodova.gov.rs
Провера понашајних компетенција: Понашајне компетенције (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; орјентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет, као и управљање људским ресурсима), провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираним на компетенцијама.
Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа провераваће се путем интервјуа са конкурсном комисијом (усмено).
IV Адреса на коју се подносе пријаве: Пријаве на јавни конкурс шаљу се поштом на адресу: Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Републике Србије – Управа за утврђивање способности бродова за пловидбу, ул. Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд, или предају непосредно у канцеларији број 100 на другом спрату, Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
V Лице које је задужено за давање обавештења: Жугић Душан, телефон 011/260-70-80, од 10.00 до 13.00 часова сваког радног дана.
VI Општи услови за запослење: Држављанство Републике Србије; да је учесник на Јавном конкурсу пунолетан; да учеснику на Јавном конкурсу раније није престајао радни однос у државним органима због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора у трајању од најмање 6 (шест) месеци.
VII Рок за подношење пријаве: Рок за подношење пријава јесте 8 (осам) дана и почиње да тече првог наредног дана од дана оглашавања у периодичном издању огласа „Послови”, Националне службе за запошљавање.
VIII Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs и на интернет презентацији Управе за утврђивање способности бродова за пловидбу www.uprava-brodova.gov.rs
Приликом предаје пријаве на Јавни конкурс пријава добија шифру под којом Подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од 3 (три) дана од дана пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Пријава на Јавни конкурс може се поднети путем поште или непосредно на адресу: ул. Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд.
Пријава на Јавни конкурс се врши на Обрасцу пријаве који је приложен уз текст овог Јавног конкурса и који је саставни део Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник Републике Србијеˮ, број 02/2019 и 67/2021).
Пријава на Јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве која је доступна на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs и на интернет презентацији Управе за утврђивање способности бродова за пловидбу www.uprava-brodova.gov.rs или у штампаној верзији у пословним просторијама Управе за утврђивање способности бродова за пловидбу, ул. Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд, у току радног времена од 08.30 до 15.30 часова, сваког радног дана.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку “Образац пријаве”.
IX Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оргинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оргинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оргинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује тражена стручна спрема; оргинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оргинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акт из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на Јавни конкурс уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси оргинал или оверену фотокопију решења о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решења да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оргиналу или овереној фотокопији. Законом о оверавању потписа, рукописа и преписа („Службени гласник Републике Србијеˮ, број 93/2014, 22/2015 и 87/2018), је прописано да је Јавни бележник надлежан и за оверавање потписа, рукописа и преписа за које је посебним законима који се примењују пре ступања наведеног закона прописано да их оверава суд, односно општинска управа. Да основни судови, односно општинске управе као поверени посао задржавају надлежност за оверавање потписа, рукописа и преписа почев од 01.03.2017. године. Да ће изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани Јавни бележници, потписе, рукописе и преписе оверавати основни судови, судске јединице, као и пријемне канцеларије основних судова, односно општинске управе, као поверени посао и после 01.03.2017. године, а до именовања Јавног бележника.
Сви докази се прилажу у оргиналу или фотокопији која је оверена код Јавног бележника или у општини или у суду.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених и уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима.
Одредбама члана 9 и члана 103 Закона о општем управном поступку („Службени гласник Републике Србијеˮ, број 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење), прописано је да у поступку који се покреће на захтев странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама.
Потребно је да кандидат у делу Изјава* у Обрасцу пријаве заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција, односно да ли жели да Управа за утврђивање способности бродова за пловидбу прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учинити сам.
X Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, у писаној форми се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на адресу: Управа за утврђивање способности бродова за пловидбу, Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд.
XI Трајање радног односа: Радни однос се заснива на неодређено време.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу, подлежу пробном раду у трајању од 6 (шест) месеци.
Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да предметни испит положе до окончања пробног рада.
Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита.
У складу са чланом 9 став 1 Закона о државним службеницима („Службени гласник Републике Србијеˮ, број 79/2005, 81/2005 - исправка, 83/2005 - исправка, 64/2007, 67/2007-исправка, 116/2008, 104/2009, 99/2014, 94/2017, 95/2018 и 157/2020) је прописано да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
XII Провера компетенција учесника конкурса проверава се у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о Јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од дана 12. децембра 2022. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени путем телефона или електронским путем на електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција, ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати Србије, Булевар Михаила Пупина број 2, 11070 Београд, Нови Београд. Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у пословним просторијама Управе за утврђивање способности бродова за пловидбу, ул. Народних хероја број 30/II, 11070 Београд, Нови Београд.
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим обрасцима.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија која је именована од стране директора Управе за утврђивање способности бродова за пловидбу на основу Решења број 14-0-9/22-69 од 19. октобра 2022. године.
Предметни оглас објављује се на интернет презентацији Службе за управљање кадровима – www.suk.gov.rs; на Огласној табли и на интернет презентацији Управе за утврђивање способности бродова за пловидбу – www.uprava-brodova.gov.rs; на Порталу е-управе – www.deu.gov.rs; на интернет презентацији Националне службе за запошљавање – www.nsz.gov.rs, и у периодичном издању огласа „Послови“, Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у предметном огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати