ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА ФИСКАЛНИ САВЕТ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ФИСКАЛНИ САВЕТ
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18 и 157/20), чл. 4 став 3 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, 2/19 и 67/21), члана 27к став 6. Закона о буџетском систему („Службени гласник РС” бр. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 - исправка, 108/13, 142/14, 68/15-др. закон, 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20, 118/21, 138/22 и 118/21 – др. закон) и члана 3 став 5 Правилника о попуњавању радних места у стручним службама Фискалног савета број: 110-00-3/2019-03 од 25. јула 2019. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА У СТРУЧНИМ СЛУЖБАМА ФИСКАЛНОГ САВЕТА
I Орган у коме се попуњава радно место: Фискални савет, Београд, Немањина 17.
II Радно место које се попуњава:
Радно место за аналитичко-статистичке послове у области макроекономије, јавних финансија и статистике
у Сектор за фискалну политику и јавне финансије, млађи саветник
1 извршилац
Опис послова: Учествује у изради анализе о нацрту Фискалне стратегије Владе и Предлогу закона о буџету Републике Србије; прикупља и прати податке за израду релевантних макроекономских и фискалних модела; учествује у праћењу развоја финансијских резултата различитих нивоа сектора државе; помаже у изради релевантних анализа за Народну скупштину; обавља и друге послове по налогу главног економисте.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске науке (област макроекономије, јавних финансија, статистике, рачуноводства) на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање једна година радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина 17.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са Конкурсном комисијом.
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције.
1. Опште функционалне компетенције:
1) организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писмено),
2) дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
3) пословна комуникација - провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост” (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције „дигитална писменост”, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на web страници Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Посебне функционалне компетенције: Међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција.
1) Посебна функционална компетенција за област рада - студијско-аналитички послови прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и критичка вредновања и анализирања доступних информација, провераваће се путем симулације / усмено;
2) Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места за област фискални систем и јавне финансије, провераваће се путем симулације / усмено;
3) Посебна функционална компетенција за одређено радно место - аналитички алати за макроекономске и фискалне анализе, статистичка анализа, анализа садржаја, провераваће се путем симулације / усмено;
4) Посебна функционална компетенција за одређено радно место енглески језик ниво Б2- провераваће се путем симулације /писано.
Напомена: У погледу провере посебне функционалне компетенције „Енглески језик ниво Б2” ако кандидат поседује важећи сертификат или други одговарајући доказ о поседовању знања енглеског језика ниво Б2, неопходно је да уз пријавни образац достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција се могу наћи на web страници Фискалног савета www.fiskalnisavet.rs, у секцији „Конкурси”.
3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
IV Пријава на јавни конкурс: пријава на конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на web страници Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs, и web страници Фискалног савета www.fiskalnisavet.rs, или се могу узети у штампаној верзији у писарници Управе за заједничке послове републичких органа у Београду, Немањина 22-26.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку „Образац пријаве”.
V Адреса на коју се подноси пријава на јавни конкурс и начин подношења: Пријава на јавни конкурс мора бити својеручно потписана и шаље се на адресу Фискални савет, 11124 Београд, Немањина 17, или предаје непосредно на писарници Управе за заједничке послове републичких органа, Београд, Немањина 22-26, са назнаком „За јавни конкурс”.
VI Лица задужена за давање обавештења: Златиборка Андрејић и Ана Веховец, тел. 011/333-8257 и 011/333-8205 од 10 до 13 часова.
VII Рок за подношење пријаве: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - листу „Послови”.
VIII Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије, да је учесник конкурса пунолетан, да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
IX Докази који прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема која је наведена у условима за радно место; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење, уговор и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство) и оригинал или оверена фотокопија потврде да кандидату није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издате од стране државних органа у којима учесник јавног конкурса био у радном односу.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Фотокопије докумената које нису оверени од надлежног органа неће се разматрати.
Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача.
Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, уверење о положеном правосудном испиту. Одредбом чл. 9 и 103 Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење) прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Потребно је да кандидат у делу Изјава* у обрасцу пријаве заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
X Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају поштом на наведену адресу Фискалног савета, Немањина 17, Београд.
XI Трајање радног односа: радни однос се заснива на неодређено време. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду у трајању од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, којим је прописано да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
XII Провера компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 9. марта 2023. године, о чему ће кандидати бити обавештени на контакт телефона или e-mail адресе које су навели у својим пријавама.
Провере општих функционалних компетенција и понашајних компетенција обавиће се у Служби за управљање кадровима, Палатa „Србије” Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2 (источно крило), а провера посебних функционалних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом обавиће се у Фискалном савету, Београд, Немањина 17.
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе), које наведу у својим пријавама.
Напомене:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао председник Фискалног савета.
Овај конкурс се објављује на web страници Фискалног савета www.fiskalnisavet.rs и огласној табли Фискалног савета, на web страници Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs, на порталу е-управе, на огласној табли, web страници и периодичном издању огласа „Послови” Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати