ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ДИРЕКЦИЈА ЗА ЖЕЛЕЗНИЦЕ
Република Србија
ДИРЕКЦИЈА ЗА ЖЕЛЕЗНИЦЕ
Београд, Немањина 6
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 97/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 брoj: 112-5464/2023 oд 4. јула 2023. гoдинe, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА
I Орган у коме се раднo местo попуњава: Дирекција за железнице, Београд, Немањина 6.
II Раднo местo којe се попуњава:
Радно место за финансијске послове, план и анализу буџета
у Одсеку за финансијске, кадровске и опште послове, у Одељењу за регулисање железничког тржишта, лиценце, права путника и заједничке послове, у Дирекцији за железнице, у звању самостални саветник
1 извршилац
Опис послова: припрема предлог финансијског плана, евидентира и прати реализацију буџета у складу са одобреним месечним квотама и стара се о реализацији буџета кроз извршење финансијских трансакција у динарској и девизној валути; припрема завршни рачун и врши контролу исправности коришћења буџетских апропријација и квота; врши контролу законитости, рачуноводствене исправности и веродостојности финансијске документације коју оверава; прати наменско коришћење буџетских средстава, проверава исправност и законитост трансакција и тачност квалификација и прати прописе из области финансија и рачуноводства; израђује периодичне извештаје о извршењу буџета на основу усаглашеног и сравњеног стања Главне књиге Трезора и помоћних књига, обавља сравњивање, синтетизовање и консолидовање финансијских података; припрема документацију за обрачун зарада, накнада зарада и осталих примања запослених и ангажованих лица; учествује у припреми предлога плана јавних набавки и годишњег извештаја о јавним набавкама; учествује у изради годишњег извештаја о ФУК-у; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: стечено високо образовање из научне области економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, радно искуство у струци од најмање 5 година, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
IV Трајање радног односа: Радни однос заснива се на неодређено време.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду у трајању од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа.
V Место рада: Београд.
VI Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
У изборном поступку проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције, и то:
• организација и рад државних органа РС – провераваће се путем теста (писано);
• дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
• пословна комуникација – провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Рад на рачунару”), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
2. Посебне функционалне компетенције: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
- посебна функционална компетенција у одређеној области рада - Финансијско-материјални послови - буџетски систем Републике Србије; методе и поступци финансијског планирања, анализе и извештавања; поступак планирања буџета и извештавања; поступак извршења буџета - Закон о буџетском систему („Службени гласник РС”, бр. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13 - испр., 108/13, 142/14, 68/15 - др. закон, 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20, 118/21, 138/22, 118/21 - др. закон и 92/23) и Закон о буџету Републике Србије за 2023. годину („Службени гласник РС”, бр. 138/22 и 75/23) – провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа - Закон о железници (,,Службени гласник РС“, бр. 41/18 и 62/23) – провераваће се путем симулације (писано);
- посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места – Закон о платама државних службеника и намештеника (,,Службени гласник РС", бр. 62/06, 63/06 - испрaвка, 115/06 - исправка, 101 /07, 99/10, 108/13, 99/14, 95/18 и 14/22); Закон о електронском фактурисању (,,Службени гласник РС“ бр. 44/21, 129/21, 138/22 и 92/23); Закон о рачуноводству (,,Службени гласник РС”, бр. 73/19 и 44/21) и Правилник о заједничким критеријумима и стандардима за успостављање, функционисање и извештавање
о систему финансијског управљања и контроле у јавном сектору (,,Службени гласник РС”, број 89/19) – провераваће се путем симулације (писано);
3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност и посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова - стандардизовани инструмент (писано) и интервјуа базираном на компетенцијама (усмено).
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Дирекције за железнице, www.raildir.gov.rs.
VII Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање „Послови“.
VIII Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Дирекције за железнице: www.raildir.gov.rs и на интернет презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs или у штампаној верзији на писарници Дирекције за железнице, Београд, Немањина 6, доступан радним даном од 7.30 до 15.30.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
IX Лице које је задужено за давање обавештења: Љиљана Пуповић, тел. 011/3622-310, 064/1010-190, Дирекција за железнице.
X Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом на адресу Дирекција за железнице, Немањина 6, 11000 Београд, или се подносе непосредно на писарници Дирекције за железнице, Немањина 6, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
XI Докази које кандидати, који су успешно прошли фазе изборног поступка, прилажу пре интервјуа са конкурсном комисијом, су: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16 и 95/2018-аутентично тумачење) прописано је, између осталог, да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неoпходно за одлучивање у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницaма садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених и уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима. Потребно је да кандидат у делу „Изјава” у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са конкурсном комисијом позивају се да у року од пет (5) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Дирекције за железнице.
XIII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 12. децембра 2023. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на начин који су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“ Нови Београд, Булевар Михаила Пупина број 2 (источно крило).
Интервју са конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Дирекције за железнице (Немањина 6, трећи спрат) или у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“ Нови Београд, Булевар Михаила Пупина број 2 (источно крило).
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на начин који наведу у својим пријавама.
Напомена:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене.
Јавни конкурс спроводи конкурсна комисија коју је именовао директор Дирекције за железнице.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији: www.raildir.gov.rs и огласној табли Дирекције за железнице, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати