ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА МИНИСТАРСТВО ТУРИЗМА И ОМЛАДИНЕ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
МИНИСТАРСТВО
ТУРИЗМА И ОМЛАДИНЕ
На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22) и члана 9. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, брoj 2/19 и 67/21), Министарство туризма и омладине оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство туризма и омладине, Београд, Немањина 22-26.
II Радна места која се попуњавају:
1) Радно место за праћење унапређења туристичког промета
Сектор за туризам, Одељење за правне послове и другостепени поступак, Група за реализацију мера државе у коришћењу средстава за подстицање унапређења туристичког промета домаћих туриста на територији Републике Србије, звање саветник
3 извршиоца
Место рада: Београд
Опис послова: учествује у предлагању мера за подстицање унапређења туристичке понуде на територији Републике Србије; прати извештавање о предузетим мерама и постигнутим резултатима; припрема акта за усвајање на Влади ради усмеравања и подстицања туристичке понуде; спроводи активности на изради аналитичких и информативних материјала; припрема извештаје о ефектима спроведених мера; сарађује са министарствима и институцијама које врше проверу испуњености услова домаћих туриста за доделу субвенција; учествује у развојним пројектима ЦИС-а, који се односе на унапређење туристичке понуде; обавља и друге послове по налогу претпостављеног.
Услови: Стечено високо образовање из поља друштвено-хуманистичких, природно-математичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, радно искуство у струци од најмање 3 година; положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
2) Радно место за подршку кадровским пословима
Секретаријат министарства, Одељење за људске ресурсе, Одсек за правне и стручно-оперативне послове, звање млађи саветник
1 извршилац
Место рада: Београд
Опис послова: Учествује у припреми општих и појединачних аката којима се остварују права, обавезе и одговорности државних службеника и намештеника; прикупља податке и ажурира базу података о државним службеницима и намештеницима; израђује прегледе и статистичке извештаје из области људских ресурса за потребе Министарства и других органа државне управе; учествује у изради описа послова за радна места приликом израде акта о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места; пружа стручну подршку у поступку припреме извештаја, анализа и информација из делокруга Одељења; води евиденцију о закљученим уговорима о привременим и повременим пословима и другим уговорима из делокруга рада; остварује непосредну сарадњу са Службом за управљање кадровима, ради достављања података у Централну кадровску евиденцију; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 1 година радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима; положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
3) Радно место за послове праћења и извршења буџета
Секретаријат министарства, Одељење за финансијске послове, Група за извршење буџета, звање саветник
1 извршилац
Место рада: Београд
Опис послова: Припрема финансијско-рачуноводствену документацију за плаћање и израђује решења о распореду средстава и креира збирне захтеве за преузимање обавеза и плаћања у информационом систему за извршење буџета; припрема податке и учествује у пословима који се односе на исплате у страној валути посредством Народне банке Србије; припрема документацију за обрачун и исплату накнада по основу уговора које Министарство закључи са физичким лицима; прати финансијске аспекте извршења уговора које Mинистарство закључује са правним лицима и израђује о томе извештаје; припремa, обрађује и врши исплату субевенија правним лицима на основу аката Владе РС; припрема податке за исплату накнада члановима комисија; припрема документацију за исплату других личних примања запослених (солидарне помоћи, јубиларне награде итд.); стара се о исправном књижењу непрепознатих уплата и исплата; сарађује са Управом за трезор и Пореском управом на изради потребних образаца и плаћања пореза и доприноса по судским пресудама и споразумима у радним споровима; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске или организационе науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, радно искуство у струци од најмање 3 године, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
4) Радно место за подршку стручно-оперативним пословима
Секретаријат министарства, Одељење за опште и правне послове и координацију послова у законодавној области, звање млађи саветник
1 извршилац
Место рада: Београд
Опис послова: Прикупља податке о поступању Министарства по захтевима за слободан приступ информацијама од јавног значаја и учествује у припреми Годишњег извештаја Поверенику за информације од јавног значаја и заштиту података о личности; учествује у изради планова рада Министарства, извештаја о раду Министарства, анализа и информација из делокруга рада Министарства у сарадњи са свим унутрашњим јединицама Министарства; учествује у прибављању података о раду свих унутрашњих јединица за извештаје које Министарство доставља по захтевима Генералног секретаријата Владе, других државних органа и организација и с тим у вези припрема одговарајуће извештаје; учествује у изради решења за службена путовања у земљи и иностранство запослених у Министарству; прибавља од унутрашњих јединица потребе за коришћењем службених возила, с тим у вези припрема захтеве Комисији Владе за одобрење коришћења службених возила и решења којима се возила додељују на коришћење у Министарству и реализује поступак набавке и дистрибуције дебитних картица за моторно гориво; припрема решења којима се опредељује новчани лимит за потрошњу горива по сваком возилу и с тим у вези, по оправданим захтевима за повећање одобреног лимита, припрема измене решења и обавештава добављача о повећаном лимиту; прибавља податке од ужих унутрашњих јединица о утрошеном гориву и о томе води евиденцију и с тим у вези врши анализу и израђује статистичке извештаје о просечној потрошњи горива по службеном возилу обавља и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из поља друштвено-хуманистичких, природно-математичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 1 година радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
5) Радно место за стручно-оперативне послове у области јавних набавки
Секретаријат министарства, Одсек за јавне набавке, звање саветник
1 извршилац
Место рада: Београд
Опис послова: Учествује у изради предлога Плана јавних набавки Министарства; учествује као члан у раду комисија за јавне набавке радова, услуга и добара; израђује документацију и учествује у поступцима у вези са набавкама за потребе Министарства; проверава и прати усклађеност спровођења поступака јавних набавки са законским прописима из ове области и обезбеђује јавност и видљивост тока спровођења поступака јавних набавки; припрема годишњи извештај и периодичне извештаје о реализацији јавних набавки Министарства; сарађује са унутрашњим организационим јединицама у вези са реализацијом поступака јавних набавки; врши анализу послова у вези са јавним набавкама и припрема извештаје и информације из ове области; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; радно искуство у струци од најмање 3 године; положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције.
У изборном поступку за сва извршилачка радна места проверавају се:
Опште функционалне компетенције, и то:
• организација и рад државних органа РС - провераваће се путем теста (писано),
• дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
• пословна комуникацијa - провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост”, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару (основе коришћења рачунара, основе коришћења интернета, обрада текста и табеларне калкулације), на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Конкурсна комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере, односно Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату ипак изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, http: //www.suk.gov.rs/.
IV Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За раднo местo под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно-оперативни послови (методе анализе и закључивања о стању у области) - провераваће се путем симулације (усмено);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Уредба о условима и начину доделе и коришћења средстава за подстицање унапређења туристичког промета домаћих туриста на територији Републике Србије) - провераваће се путем симулације (усмено);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о општем управном поступку) - провераваће се путем симулације (усмено).
За раднo местo под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција за област рада послови управљања људским ресурсима – прописе у области радно-правних односа у државним органима - провераваће се путем симулације (писано);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Министарству туризма и омладине) - провераваће се путем симулације (писано);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о Влади) - провераваће се путем симулације (писано).
За раднo местo под редним бројем 3:
Посебна функционална компетенција за област рада финансијско-материјални послови – буџетски систем Републике Србије - провераваће се путем симулације (писмено);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Министарству туризма и омладине) - провераваће се путем симулације (писано);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Правилник о систему извршења буџета Републике Србије) - провераваће се путем симулације (писмено).
За раднo местo под редним бројем 4:
Посебна функционална компетенција за област рада стручно-оперативни послови – методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података - провераваће се путем симулације (усмено);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Министарству туризма и омладине) - провераваће се путем симулације (усмено);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о тајности података) - провераваће се путем симулације (усмено).
За раднo местo под редним бројем 5:
Посебна функционална компетенција за област рада послови јавних набавки – методологију за припрему документације о набавци у поступку јавних набавки - провераваће се путем симулације (усмено);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Министарству туризма и омладине) - провераваће се путем симулације (усмено);
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о општем управном поступку) - провераваће се путем симулације (усмено).
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Министарства туризма и омладине www.mto.gov.rs.
V Провера понашајних компетенција за сва радна места: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
VI Интервју са комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs
VII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за конкурс: Министарство туризма и омладине, Немањина 22-26, 11000 Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места”.
VIII Лицe задуженo за давање обавештења: Ивана Димитријевић тел. 011/363-1395 од 10.00 до 13.00 часова.
IX Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
X Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
XI Пријава на јавни конкурс: врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства туризма и омладине или у штампаној верзији на писарници Министарства туризма и омладине, Немањина 22-26, Београд.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https: //kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку “Образац пријаве”.
XII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен у оригиналу или овереној фотокопији.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверен превод на српски језик.
Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима и уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број: 18/16, 95/18-аутентично тумачење и 2/23-одлука УС) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XIII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од (5) пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Министарства туризма и омладине.
Кандидати који конкуришу на више радних места, која се разликују у погледу тражених доказа о дужини радног искуства у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), дужни су да их доставе, у оригиналу или овереној фотокопији, према услову о дужини радног искуства у струци из радних места на која конкуришу.
Напомена: Више о радном искуству и потврди од послодавца коју је потребно поднети у оквиру конкурсне документације за рад у органима државе управе погледајте Мапу изборног поступка у делу Кутак на адреси https: //kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate у одељку Предаја докумената.
XIV Трајање радног односа: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.
XV Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку:
Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 04. децембра 2023. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија”, Нови Београд, Булевар Михаила Пупина број 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Министарства туризма и омладине, Немањина 22-26, Београд. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.
НАПОМЕНE
Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, кандидатима су при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и избор кандидата врши се на основу провере компетенција.
Положен државни стручни испит није услов нити предност за заснивање радног односа.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци.
Државни службеник на пробном раду који је радни однос засновао на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводе конкурсне комисије које је именовао министар туризма и омладине.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији (www.mto.gov.rs) и огласној табли Министарствa туризма и омладине, на интерент презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати