ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА ВЛАДА СЛУЖБА ЗА УПРАВЉАЊЕ КАДРОВИМА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ВЛАДА
СЛУЖБА ЗА УПРАВЉАЊЕ КАДРОВИМА
На основу члана 54 Закона о државним службеницима (“Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07 - измена, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-587/2024 од 30. јануара 2024. године, Служба за управљање кадровима оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У
СЛУЖБИ ЗА УПРАВЉАЊЕ КАДРОВИМА
I Орган у коме се попуњавају радна места: Служба за управљање кадровима, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина 2.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место руководилац Групе, у звању виши саветник
у Групи за комуникацију и регрутацију, у Сектору за регрутацију и одабир кадрова
1 извршилац
Опис послова: Руководи Групом, планира рад и развој државних службеника у Групи, пружа стручна упутства, координира и надзире њихов рад и учествује у процесима који су у вези са стручним усавршавањем државних службеника у Групи; израђује комуникационе стратегије и кампање и руководи њиховом имплементацијом; истражује јавно мњење и врши евалуацију успешности кампања; сарађује са другим организационим јединицама и институцијама у циљу спровођења комуникационих циљева; координира послове односа са јавношћу, успоставља и координира сарадњу са представницима медија; уређује сајт Службе, блог Службе и координира управљање друштвеним мрежама; стара се о промотивним активностима Службе; израђује извештаје, анализе и прикупља информације из делокруга Групе; надзире организацију провере општих и посебних функционалних компетенција и припрему информативно-едукативних садржаја из области компетенција; обавља и друге делатности по налогу помоћника директора Службе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно – научног поља друштвено – хуманистичких наука у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студија а у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање седам година радног искуства у струци као и потребне компетенције за радно место.
2. Радно место за вођење Евиденције интерног тржишта рада, у звању саветник
у Одсеку за Централну кадровску евиденцију, информационе системе и интерно тржиште рада, у Сектору за аналитичке послове
1 извршилац
Опис послова: Пружа стручну подршку учесницима на Интерном тржишту рада; стара се о креирању корисничких налога и одређивању права приступа Евиденцији интерног тржишта рада органа; контролише тачност унетих података у Евиденцију интерног тржишта рада; стара се о обезбеђивању тајности личних података запослених који су пријављени у Евиденцији, нарочито приликом посредовања између учесника; пружа техничку помоћ корисницима у процесу попуњавања пријава на Евиденцију интерног тржишта рада; израђује извештаје у вези са вођењем Евиденције; пружа техничку подршку у функционисању Централне кадровске евиденције; пружа стручну подршку запосленима у Служби и инсталира и одржава рачунарску опрему у Служби; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука, техничко-технолошких наука или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
3. Радно место за стручне послове подршке управљања људским ресурсима у јединицама локалне самоуправе, у звању саветник
у Групи за пружање стручне и саветодавне помоћи јединицама локалне самоуправе у вези са пословима управљања људским ресурсима, у Сектору за аналитичке послове
1 извршилац
Опис послова: Пружа стручну и саветодавну помоћ у обављању стручних послова у процесу запошљавања у јединицама локалне самоуправе; пружа стручну помоћ јединицама локалне самоуправе у припреми Правилника и његовог усаглашавања са актом Владе о одређивању компетенција и у припреми предлога Кадровског плана; пружа стручну и саветодавну помоћ службеницима у јединицама локалне самоуправе који се пријављују на интерно тржиште рада у вези каријерног развоја и другим пословима везаним за подршку управљања људским ресурсима у јединицама локалне самоуправе; припрема извештаје из делокруга Групе; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља Друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
4. Радно место за стручне послове израде аката Жалбене комисије Владе, у звању виши саветник
у Одсеку за подршку Жалбеној комисији Владе, у Сектору за подршку Високом службеничком савету и Жалбеној комисији Владе
1 извршилац
Опис послова: Израђује нацрте решења Жалбене комисије Владе у правним стварима које захтевају знање из више разнородних повезаних правних целина; припрема одговоре на тужбе у судском поступку покренутом по решењу Жалбене комисије Владе; припрема одлуке Жалбене комисије Владе о питањима који су најчешће предмет одлучивања Жалбене комисије Владе ради објављивања на интернет презентацији Службе; организује припрему материјала за рад заједничке седнице Жалбене комисије Владе; учествује у изради извештаја о раду Одсека; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање седам година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
5. Радно место за правне и опште послове, у звању саветник
у Групи за кадровске, правне и опште послове, у Сектору за правне, финансијске и опште послове
1 извршилац
Опис послова: Пружа стручну помоћ у изради појединачних аката о правима, дужностима и одговорностима запослених у Служби; припрема предлоге уговора из надлежности Службе; израђује акте у вези са приступом информацијама од јавног значаја; спроводи поступке јавних набавки и израђује акте; води евиденције и припрема извештаје везане за поступке јавних набавки; учествује у изради извештаја у вези са спречавањем сукоба интереса; прикупља податке за израду акта о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Служби; уноси и ажурира податке запослених у Централној кадровској евиденцији; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Сагласно одредбама члана 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са конкурсном комисијом (у даљем тексту: комисија).
Кандидат који не испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције или се не одазове позиву да учествује у провери једне компетенције, искључује се из даљег тока изборног поступка, о чему ће бити обавештен на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
1. Провера општих функционалних компетенција за сва изршилачка радна места:
- организација и рад државних органа Републике Србије – провераваће се путем теста на рачунару;
- дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
- пословна комуникација – провераваће се писаном симулацијом на рачунару.
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост”, ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на веб-сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1 (радно место руководилац Групе за комуникацију и регрутацију):
А) Посебна функционална компетенција за одређено радно место – (страни језик - енглески језик, ниво Ц1) провераваће се писано путем теста или увидом у доказ* о знању енглеског језика – ниво Ц1.
Б) Посебна функционална компетенција за област рада послови односа с јавношћу (управљање односима с јавношћу) провераваће се писано путем симулације.
В) Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Стратегија реформе јавне управе у Републици Србији за период од 2021. до 2030. године и Акциони план за период од 2021. до 2025. године за спровођење Стратегије реформе јавне управе у Републици Србији за период од 2021. до 2030. године) провераваће се писано путем симулације.
Г) Посебна функционална компетенција за област рада послови руковођења (управљање људским ресурсима базирано на компетенцијама) провераваће се писано путем симулације.
* Напомена: У погледу провере посебне функционалне компетенције за одређено радно место – страни језик – енглески језик, ниво Ц1, ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању енглеског језика – ниво Ц1 и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу * Знање страних језика који су тражени конкурсом), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.
За радно место под редним бројем 2 (радно место за вођење Евиденције интерног тржишта рада):
А) Посебна функционална компетенција за област рада информатички послови (информациона безбедност) провераваће се усменом симулацијом.
Б) Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Уредба о интерном тржишту рада државних органа) провераваће се усменом симулацијом.
В) Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Прописи из делокруга радног места (Закон о државним службеницима) провераваће се усменом симулацијом.
За радно место под редним бројем 3 (радно место за стручне послове подршке управљања људским ресурсима у јединицама локалне самоуправе):
А) Посебна функционална компетенција за област рада стручно-оперативни послови (методе анализе и закључивања о стању у области;) провераваће се усменом симулацијом.
Б) Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Уредба о интерном тржишту рада државних орагана) провераваће се усменом симулацијом.
В) Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Прописи из делокруга радног места (Уредбa о oдређивању компетенција за рад службеника у органима аутономних покрајина и јединицама локалне самоуправе) провераваће се усменом симулацијом.
За радно место под редним бројем 4 (радно место за стручне послове израде аката Жалбене комисије Владе):
А) Посебна функционална компетенција за област рада управно-правни послови (општи управни поступак) провераваће се усменом симулацијом.
Б) Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Уредба о оснивању Службе за управљање кадровима) провераваће се усменом симулацијом.
В) Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Прописи из делокруга радног места (Закон о државним службеницима и Закон о раду) провераваће се усменом симулацијом.
За радно место под редним бројем 5 (радно место за правне и опште послове):
А) Посебна функционална компетенција за област рада послови јавних набавки (методологија за отварање и стручну оцену понуда и доношење одлуке о исходу поступка јавне набавке) провераваће се усменом симулацијом.
Б) Посебна функционална компетенција за област рада стручно-оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података) провераваће се усменом симулацијом.
В) Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа ( Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Служби за управљање кадровима) провераваће се усменом симулацијом.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на веб-сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs и на веб-сајту Министарства државне управе и локалне самоуправе, www.mduls.gov.rs.
3. Провера понашајних компетенција за сва изршилачка радна места: Понашајне компетенције: управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа; савесност, посвећеност и интегритет - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
IV Место рада: Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2.
V Трајање радног односа: За сва оглашена радна места, радни однос се заснива на неодређено време.
VI Рок за подношење пријава на јавни конкурс је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - у листу „Послови”.
VII Пријава на јавни конкурс врши се на одговарајућем Обрасцу пријаве који је приложен уз текст овог конкурса, и доступан је на интернет презентацији Службе за управљање кадровима или у штампаној верзији на писарници Службе за управљање кадровима, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2.
Напомена: Приликом попуњавања Обрасца пријаве потребно је да кандидати обрате пажњу да ли су преузели одговарајући Образац пријаве који се односи на радно место на које желе да конкуришу, односно да утврде да у Обрасцу пријаве пише тачан назив органа и радног места на које конкуришу. Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима - https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate, у одељку “Образац пријаве”.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве, на начин који су навели у пријави.
VIII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом или се предају непосредно на писарници Службе за управљање кадровима, Палатa „Србија”, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2 (источно крило), са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места ___ (назив радног места)“.
IX Остали докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са комисијом:
- уверење о држављанству;
- извод из матичне књиге рођених;
- диплома или уверења којом се потврђује врста и степен стручне спреме / образовања која је наведена у условима за радно место;
- доказ о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом врстом и степеном стручне спреме/образовања је стечено радно искуство);
- уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом, уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе уверење о положеном правосудном испиту);
- државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Фотокопије докумената које нису оверене од надлежног органа неће се разматрати.
Сви докази прилажу се на српском језику, у супротном морају бити преведени и оверени од стране овлашћеног судског тумача. Диплома којом се потврђује врста и степен стручне спреме/образовања, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована.
Напомена: Одредбама члана 9 и члана 103 Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број 18/2016, 95/2018 – аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС) прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту, уверење да кандидат није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци и потврда да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа.
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
X Рок за подношење доказа: Kандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са комисијом позивају се да у року од 5 радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Службе за управљање кадровима, Палатa „Србија”, 11070 Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2 (источно крило).
XI Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 4. марта 2024. године, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провере општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција, понашајних компетенција и интервју са комисијом ће се обавити у Служби за управљање кадровима, Палатa „Србија” Нови Београд, Булевар Михајла Пупина 2 (источно крило). Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.
XII Општи услови за запослење: Држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
XIII Лице задужено за давање информација о конкурсу, радним данима у периоду од 10.00 до 14.00 часова: Марија Станојевић, број телефона: 011/3014-229, Служба за управљање кадровима.
НАПОМЕНE
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци.
Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. Кандидати без положеног државног стручног испита су дужни да тај испит положе до окончања пробног рада. Државни стручни испит нису дужни да полажу кандидати који су положили правосудни испит.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене решењем комисије.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Службе за управљање кадровима, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати