ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗA ВИРУСOЛOГИJУ, ВAКЦИНE И СEРУМE „TOРЛAК”
ИНСТИТУТ ЗA ВИРУСOЛOГИJУ, ВAКЦИНE И СEРУМE
„TOРЛAК”
11152 Београд, Војводе Степе 458
Руководилац немедицинске Службе за правне и економско финансијске послове
на одређено време, са пробним радом
Опис послова:
• руководи свеукупним активностима Службе за правне и економско финансијске послове (у даљем тексту: Служба): и надгледа њен рад у складу са дефинисаном стратегијом Института,
• дефинише, организује и надгледа спровођење Стандардних оперативних процедура (СОП-ова),
• врши надзор и контролу рада у свим организационим јединицама службе у циљу правовременог и квалитетног извршавања радних задатака и унапређења њиховог функционисања,
• анализира пословне активности и даје конкретне предлоге за реализацију,
• даје предлог општих правних аката директору Института на више нивоа здравствене заштите и Управном одбору,
• прати трендове и актуелна збивања у области развоја Института и иницира увођење и примену у пракси већ доказаних добрих пословних решења,
• остварује активну пословну сарадњу са свим организационим једницама Института, као и са другим релевантним екстерним организацијама и институцијама,
• обезбеђује квалитет пословања тако што се придржава важећих позитивних прописа и добре праксе у раду,
• припрема предлог плана рада Службе,
• у сарадњи са помоћницима руководиоца у Служби, развија, ревидира и одобрава предлог плана рада тих организационих јединица,
• надгледа извршење усвојених планова рада преко извештаја које подносе помоћници руководиоца у Служби,
• обезбеђује да се рад у Служби одвија у складу са писаним процедурама, као и да се документација редовно ажурира,
• идентификује неусклађености и недостатке у Служби и надгледа спровођење препоручених корективних мера,
• прегледа и ревидира Стандардне оперативне процедуре (СОП-ове) Службе,
• планира и надгледа програм обуке запослених,
• припрема и подноси периодичне извештаје о раду Службе непосредним руководиоцима,
• благовремено припрема потребе добара, услуга и радова као и њихове спецификације које су потребне за израду Плана јавних набавки,
• прави план потреба добара, услуга и радова на нивоу Службе и благовремено их требује,
• процењује могућности за побољшање квалитета, ефикасности и продуктивности, технолошког развоја као и смањења трошкова, даје предлоге за унапређење свега наведеног,
• преноси знања и искуства и ради на постизању самосталности сарадника,
• одржава добру радну атмосферу,
• анализира и предлаже стимулације и дестимулације на основу резултата рада и одређених критеријума,
• остварује интензивну комуникацију и сарадњу са руководиоцима осталих Служби у Институту,
• прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно извршава наведене послове,
• обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца,
• за свој рад одговоран је Помоћнику директора Института на више нивоа здравствене заштите за финансијске правне техничке послове и/или вишем руководиоцу.
УСЛОВИ Посебни услови: високо образовање: економски факултет или правни факултет; минимум 5 година радног искуства у струци, минимум 2 године радног искуства на месту руководиоца, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика.
Помоћник руководиоца немедицинске службе
у Одсеку за опште правне послове и послове јавних набавки, на одређено време, са пробним радом
Опис послова:
• планира и организује рад у организационој јединици у складу са плановима Службе за правне и економско финансијске послове и Института „Tорлак“,
• прати спровођење процедура на нивоу Института и законских прописа,
• планира, израђује и одобрава Стандардне оперативне процедуре (СОП-ове), и њихове измене и допуне,
• задужен је за спровођење Стандардних оперативних процедура (СОП-ова) у Институту,
• припрема предлог плана рада организационе јединице,
• координира и надгледа извршење послова из делокруга рада организационе јединице,
• израђује појединачне правне акте у складу са позитивним прописима (одлуке, решења, потврде, изјаве, и друге акте) и даје предлог општих правних аката Руководиоцу немедицинске Службе за правне и економско финансијске послове и директору Института на више нивоа здравствене заштите,
• саставља уговоре, анексе уговора и по потреби даје тумачење истих,
• даје правна мишљења по налогу директора Института на више нивоа здравствене заштите и/или непосредног руководиоца,
• врши контролу приликом припреме седнице Управног и Надзорног одбора: израђује анализе, извештаје, нацрте одлука и закључака са седница органа управљања,
• врши контролу сарадника који обављају стручне послове приликом расписивања конкурса и огласа,
• одговоран је за уредно вођење евиденције о радно ангажованим лицима у Институту (њиховом броју, личним подацима, врсти и степену стручне спреме, обукама, уговорима и њиховом важењу, другим подацима битним за рад Института),
• одговоран је за уредно вођење досијеа и матичних књига запослених, као и ажурирање података о запосленима,
• одговоран је за уредност и комплетност документације приликом радног ангажовања лица у Институту,
• одговоран је за благовремено достављање пријаве, промене и одјаве запослених на обавезно социјално осигурање,
• израђује план годишњих одмора на нивоу Инсититута, обједињујући планове годишњих одмора организационих јединица Института,
• одговоран је за уредно вођење евиденције о привременој спречености за рад и других врста одсуства запослених у Институту,
• дужан је да комуницира са свим надлежним инспекцијама и сходно њиховим налозима да достави потребну документацију о запосленима, органима руковођења, управљања и раду Института,
• организује, координира, надгледа и одговара за рад архиве,
• одговоран је за уредно вођење евиденције улазних и излазних докумената Института,
• одговоран је за благовремено и уредно достављање документације запосленима, руководиоцима организационих јединица у Институту и трећим правним и физичким лицима,
• одобрава захтеве за набавку добара, услуга и радова у оквиру своје организационе јединице,
• даје стручна мишљења и коментаре на захтеве за набавку и по потреби обрађује захтеве за набавку,
• учествује у припреми понуда Института за учествовање у поступцима јавних набавки (врши правну анализу конкурсне документације, даје сугестије за питања у вези конкурсне документације, контролише формалну исправност понуде, анализира достављене одлуке о додели уговора и/или одлуке о обустави поступка, израђује захтев за заштиту права понуђача),
• издаје радне налоге запосленима у организационој јединици,
• израђује План јавних набавки,
• израђује кварталне и годишње извештаје за Управу за јавне набавке и Државну ревизорску институцију,
• одговоран је за вођење евиденција о спроведеним поступцима јавних набавки,
• у поступцима јавних набавки припрема и израђује следећа аката:
- Одлуке о покретању поступка јавне набавке,
- Решења о формирању комисије за поступак јавне набавке,
- конкурсне документације,
- Позиве за подношење понуда у поступцима јавних набавки,
- одговора на захтеве за додатна појашњења конкурсних документација,
- Записник о отварању понуда у поступцима јавних набавки,
- Извештаје о стручној оцени понуда,
- Одлуке о додели уговора и Одлуке о обустави поступка јавне набавке,
- Обавештења о закљученим уговорима и Обавештења о обустави поступака јавних набавки,
- одговоре на захтев за заштиту права понуђача у поступцима јавних набавки,
• припрема и израђује предлоге уговора након спроведених поступака јавних набавки,
• обрађује захтеве за набавку добара, услуга и радова,
• одговоран је за евиденцију о закљученим уговорима, року важења уговора, количинске и финансијске искоришћености уговора,
• сарађује са осталим организационим јединицама у вези припреме спецификација за поступке јавних набавки, које расписује Институт,
• поступа у складу са одредбама општег акта којим се ближе уређују поступци јавних набавки и учествује у припреми његових измена и допуна,
• процењује могућности за побољшање квалитета, ефикасности и продуктивности целокупног пословања и технолошког развоја, смањење трошкова и даје предлоге за унапређење свега наведеног,
• благовремено припрема потребе добара, услуга и радова као и њихове спецификације које су потребне за израду Плана јавних набавки и прослеђује Руководиоцу немедицинске Службе за правне и економско финансијске послове
• прави план потреба добара, услуга и радова на нивоу организационе јединице и благовремено их требује,
• врши евиденцију присуства запослених на свом радном месту у оквиру организационе јединице,
• преноси знања и искуства и ради на постизању самосталности сарадника,
• одржава добру радну атмосферу,
• предлаже стимулације и дестимулације на основу резултата рада и одређених критеријума,
• остварује интензивну комуникацију и сарадњу са руководиоцима осталих организационих јединица у Институту,
• прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове,
• обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца,
• за свој рад одговоран је Руководиоцу немедицинске Службе за правне и економско финансијске послове и/или вишем руководиоцу.
УСЛОВИ: Посебни услови: високо образовање: правни факултет, минимум 3 године радног искуства у обављању правних послова, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика.
ОСТАЛО: Услови за заснивање радног односа су прописани Законом о раду, Посебним колективним уговором за здравствене установе чији је оснивач Република Србија, aутономна покрајина и јединица локалне самоуправе и Правилником о организацији и систематизацији послова у Институту за вирусологију, вакцине и серуме „Торлак“.
Уз пријаву на оглас кандидати су у обавези да доставе следећа документа: радну биографију, очитану личну карту, односно фотокопију личне карте, фотокопију дипломе о стеченом образовању, извод из матичне књиге венчаних (ако је кандидат променио презиме).
Пријавом на оглас кандидат даје своју сагласност за обраду података о личности у сврхе избора кандидата за пријем у радни однос. Подацима рукује и податке обрађује Одсек за опште правне послове и послове јавних набавки Института за вирусологију, вакцине и серуме „Торлак“ у циљу спровођења поступка заснивања радног односа и у друге сврхе се не може користити.
Комисија за спровођење поступка пријема у радни однос разматраће све благовремене и уредне пријаве.
Кандидати који су доставили благовремене и уредне пријаве на оглас могу бити позвани на разговор ради пружања додатних података који могу бити важни за одлуку о пријему у радни однос (претходно искуство о раду, просечна оцена у току школовања, додатно образовање или оспособљеност, дужина трајања школовања и друго).
О избору кандидата одлучује директор Института.
Рок за пријаву кандидата је 8 дана од дана објављивања јавног огласа.
Кандидати ће о Одлуци о избору кандидата или обустави јавног конкурса бити обавештени на интернет страници Института „Торлак“ у делу Огласи/Конкурси, која ће истовремено бити објављена и на Огласној табли Института „Торлак“, чиме ће се сматрати да су сви кандидати обавештени о исходу јавног конкурса.
Заинтересовани кандидати пријаве подносе лично или путем поште на адресу: Институт за вирусологију, вакцине и серуме „Торлак“, 11152 Београд, Војводе Степе број 458, са назнаком „Пријава на оглас за пријем у радни однос“
ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА (СА СТАЦИОНАРОМ)
МИНИСТАРСТВО ПРАВДЕ
ОПШТИНА МАЈДАНПЕК ОПШТИНСКА УПРАВА
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати