Иако је понуда послова разноврсна чини се да је тренд у ове три општине годинама исти. Послодавци из Ариља, као једном од центара текстилне индустрије исказали су потребу за радницима текстилне струке. Послодавци из Пожеге и Косјерића на сајму су тражили раднике прехрамбене, машинске и металске струке, дрво-прерађивачке и грађевинске струке. Овај сајам обележила је и значајна потражња за високообразованим кадровима, пре свега дипломираним машинским инжењерима.
Позивајући незапослене и послодавце да на најбољи начин искористе прилику на Сајму, директорка ужичке филијале Националне службе за запошљавање Зорица Милошевић је подсетила присутне на саму суштину ове мере активне политике запошљавања:
„Сајам запошљавања је само једна у низу мера које спроводи Национална служба за запошљавање и која се организује са намером да незапосленим особама пружи прилику да остваре директан контакт са послодавцима, а послодавцима да искажу своје кадровске потребе и пронађу кандидате за упражњене радне позиције.“
Директорка Милошевић такође је истакла да су се сајмови запошљавања показали као добра мера активне политике запошљавања, и да се кроз континуирано праћење резулата сајмова долази до податка од око 19% запошљивости присутних лица.
Сајам запошљавања у Пожеги отворио је Заменик председника општине Пожега Дејан Петровић, који је овом приликом истакао:
„Општина Пожега најафирмативније гледа на манифестације овог типа. Валоризујући улогу запошљавања својих суграђана, општина је издвајила одређена средства у сврхе запошљавања, а таква пракса наставиће се и у перспективи“
Сајам запошљавања био је прилика да општина Пожега најави и почетак рада организационе јединице Jugoimport SDPR, највеће регионалне компаније у области одбрамбене индустрије. У плану је да организациона јединица ове компаније која ће радити на подручју општине Пожега, до марта следеће године запосли између 370-400 људи, а до октобра 2017.године фабрика би требало да броји око 1.100 запослених.
Захваљујући интензивној припреми и раду са незапосленим лицима, обиласку и анкетирању послодаваца који су исказали потребе за одређеним профилима радне снаге и значајној медијској кампањи можемо слободно рећи да је основна сврха и овог Сајма – јавни непосредни контакт послодаваца и незапослених и њихово задовољство, испуњена.
Присутни послодавци углавном су поздравили идеју одржавања сајма уз значајне сугестије које ће у перспективи послужити за бољу координацију и организацију овог догађаја.
Сајмови запошљавања су постали традиционални и препознатљиви, пракса савременог пословања и одличан покушај да се на једном месту, непосредно оствари његов основни циљ – запошљавање. А ефекти су најзначајнији. Њих ћемо сагледати за неких шест месеци колика је временска мерљивост ове мере активне политике запошљавања