ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ВРХОВНИ СУД
Република Србија
ВРХОВНИ СУД
На основу чл. 54. 55. став 1 и 61. став 1. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), чл. 9. став 3 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21), Врховни суд оглашава
Ј А В Н И К О Н К У Р С ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се попуњавају радна места: Врховни суд, Београд, Улица Немањина бр.9.
II Радна места која се попуњавају, опис послова, звања и услови:
1. Рачуновођа 1 извршилац
Опис послова:
Обавља послове који захтевају обраду прикупљених података и њихово тумачење уз примену утврђених метода рада и процедура: прегледа и проверава законску и рачунску исправност финансијских докумената уз примену рачуноводствених стандарда; у складу са додељеним овлашћењем одговоран је за евиденцију и унос података у информациони систем Управе за трезор Министарства финансија; одговоран је за правилно одређивање економске класификације конта према важећим прописима; сравњује књиговодствено стање са добављачима; одговоран је за функцију књижења у помоћној књизи на основу задатих шема књижења према типу документа који се књижи, потврђује формалну, рачунску и суштинску контролу докумената; врши рачунску контролу понуде, контролише испуњење уговорних обавеза, поштовање уговорних рокова, контролише усклађеност финансијских докумената са уговором, припрема документацију за плаћање, активира средства финансијског обезбеђења, врши обрачун уговорне казне, евентуалне измене или раскид уговора; одлаже, чува и архивира документацију у складу са прописима; обавља и друге послове по налогу руководиоца Службе и управитеља Суда.
Услови:
Стечено високо образовање из научне области економске науке – на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године - дипломирани економиста или на специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и стручни исит за самосталног рачуновођу; радно искуство у струци на радном месту рачуновође од најмање пет година и потребне компетенције за ово радно место.
Звање: самостални саветник
2.
2. Техничар за ИТ подршку1 извршилац
Опис послова: Предузима мере за благовремено обезбеђење резервних делова; води оперативну документацију и потребне евиденције; врши инсталацију и подешавање оперативних система, антивирусног софтвера и корисничких софтвера на рачунарима корисника у суду; ажурира базе података са прописима на рачунарима корисника; пружа помоћ и подршку крајњим корисницима у раду са рачунарима и у коришћењу интернета; израђује резервне копије података на рачунарима корисника у суду; организује и врши спровођење едукације запослених у суду за рад са системским пословним софтвером (Windows, MS Office, Internet i dr); одржава рачунаре, софтвере и техничку документацију корисника суда; контролише и испитује уређаје за непрекидни извор напајања; води евиденцију о рачунарској и комуникационој опреми и софтверу у суду; врши конверзију скенираних докумената из предмета, техничку обраду и снимање на ЦД или ДВД за потребе суда и судија; самостално отклања мање кварове на деловима рачунарске и комуникационе опреме; стара се о благовременом сервисирању рачунарске и комуникационе опреме; врши замену потрошног материјала (тонера); обавља и друге послове по налогу руководиоца Одсека.
Услови: Завршена средња школа информатичког, електротехничког или машинског смера, гимназија, у четворогодишњем трајању, положен државни стручни испит, најмање две године радног искуства у струци и потребне компетенције за ово радно место.
Звање: референт
III Компетенције које се проверавају у изборном поступку: чланом 9. ставом 1 и 2 Закона о државним службеницима, прописано је да при запошљавању у државни орган, кандидатима су под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши се на основу провере компетенција.
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се, следећим редоследом, проверавају: опште функционалне, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и последње фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
1. Провера општих функционалних компетенција:
Организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити путем теста), Дигитална писменост (провера поседовања знања и вештина у основама коришћења рачунара, интернета, обради текста и табела и табеларних калкулација се врши решавањем задатака практичним радом на рачунару. Кандидати који буду уз образац пријаве (који је уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару) приложили одговарајући писани доказ о познавању рада на рачунару (потврду, сертификат...), биће ослобођени проверавања ове компетенције и добијају 3 бода. Комисија може да одлучи да се кандидату ипак изврши провера наведена компетенције ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције на нивоу који је неопходан за обављање послова на радном месту).
3.
Пословна комуникација (провера ће се вршити писaном симулацијом).
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Врховног суда, www.vrh.sud.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција:
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција. Провера посебних функционалних компетенција ће се вршити писаним путем (тестом) и усменим путем (разговором са кандидатом) и то за:
2.1 За радно место под бројем 1:
Рачуновођа
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада: финансијско-материјални послови (буџетски систем Републике Србије, међународни рачуноводствени стандарди у јавном сектору, терминологија, стандарди, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавања, поступак извршења буџета, релевантни софтвери).
Посебне функционалне компетенције у области рада финансијско-материјални, рачуноводствени послови и послови јавних набавки: познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада суда.
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место: планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа ( Пословник о уређењу и раду Врховног касационог суда).
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место: прописи из делокруга радног места (Закон о буџетском систему, Закон о рачуноводству, Закон о платама државних службеницика и намештеника, Уредба о буџетском рачуноводству)
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место: софтвери ( посебни софтвери неопходни за рад на радном месту: ИСИБ -Информациони систем извршења буџета, ЦРФ – централни регистар фактура, Програм помоћних књига, Е-порези, ИСКРА-Портал централног информационог система за обрачун плата).
2.4 За радно место под бројем 2:
ТЕХНИЧАР ЗА ИТ ПОДРШКУ
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада: информатички послови (TCP/IP i DNS; системи дељења ресурса; хардвер и информациона безбедност);
4.
-Посебне функционалне компетенције за одређено радно место: планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Пословник о уређењу и раду Врховног касационог суда);
-Посебне функционалне компетенције за одређено радно место: прописи из делокруга радног места (Закон о информационој безбедности);
За радно место под бројем 1: кандидати уз образац пријаве достављају и Сертификат о стеченом професионалном звању овлашћеног рачуновође.
3. Провера понашајних компетенција:
Провера понашајних компетенција: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет, ће се вршити интервјуом базираним на компетенцијама или упитником, од стране дипломираног психолога.
4. Интервју
Након провере компетенција Конкурсна комисија ће са кандидатима обавити интервју у циљу процене мотивације за рад на радном месту и прихватања вредности државних органа.
IV Врста радног односа и место рада: Радни однос код свих радних места се заснива на неодређено време, а место рада је Београд, Немањина улица број 9.
Кандидат који први пут заснива радни однос на неодређено време у државном органу подлеже пробном раду, који траје шест месеци.
V Рок за подношење пријава на конкурс: Рок је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - публикацији „Послови“, односно рок почиње да тече 04.07. а истиче 11.07.2024. године.
VI Пријава на јавни конкурс: врши се на обрасцу: „Пријава на конкурс у државном органу“ који је доступан на интернет презентацији Врховног суда, www.vrh.sud.rs у рубрици „ЈАВНОСТ РАДА“ или у штампаној верзији на шалтеру пријема поште Судске писарнице Врховног суда, Немањина број 9.
Пријава на конкурс треба да садржи: податке о конкурсу; личне податке; адресу становања; телефон, електронску адресу; образовање, стручне и друге испите подносиоца пријаве који су услов за заснивање радног односа; податак о знању рада на рачунару и знању страног језика ( ако је то услов за рад); додатне едукације, радно искуство у струци; изјаву о припадности националној мањини ( добровољно),посебне услове и посебне изјаве од значаја за учешће у конкурсним поступцима у државним органима.
Пријава на конкурс мора бити својеручно потписана и подноси се преко поштанске службе или предајом непосредно на шалтер пријема поште Судске писарнице Врховног суда – адреса: Врховни суд, 11000 Београд, Немањина број 9, са назнаком: „ За јавни конкурс“ .
5.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
VII Општи услови за запослење за сва радна места: право учешћа на конкурсу има пунолетни држављанин Републике Србије који има прописану стручну спрему и испуњава остале услове одређене законом, другим прописом и Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Врховном касационом суду, под условом да му раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
VIII Докази који се прилажу уз пријаву на конкурс: кандидати уз пријаву на конкурс подносе писани доказ о знању рада на рачунару (за оба оглашена радна места) и Сертификат о стеченом професионалном звању овлашћеног рачуновође (за радно место под редним бројем 1).
IX Докази који прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку, а то су: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оверена фотокопија дипломе или уверења којим се потврђује стручна спрема која је наведена у условима за радно место; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (уколико кандидат има положен државни стручни испит) / кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту подносе доказ о положеном правосудном испиту; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом врстом и степеном стручне спреме је стечено радно искуство); уверење издато од стране Министарства унутрашњих послова о неосуђиваности (не старије од 6 месеци); уверење издато од стране суда да против кандидата није покренута истрага за кривична дела из надлежности судова и тужилаштава (не старије од 6 месеци); потврда да му раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа. Докази се достављају на наведену адресу. Државни службеник који се пријављује на конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
6.
Државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа, а кандидат који нема положен државни стручни испит заснива радни однос под условом да тај испит положи у року од 6 месеци од дана заснивања радног односа. Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверен превод на српски језик. Докази се прилажу у оригиналу или фотокопији овереној код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Одредбама чл. 9. и 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 и 2/23) прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Документа са подацима о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених и уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима/уверење о положеном правосудном испиту. Стога је потребно да учесник конкурса на обрасцу пријаве (који је уредно и у потпуности попуњен у делу *Изјава ) изричито наведе за коју се од предвиђених могућности опредељује, односно да ли ће орган прибављати податке о којима се води службена евиденција или ће то кандитат учинити сам. Кандидати који не доставе наведене доказе, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
X Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, спровешће се изборни поступак. Очекивано време за почињање изборног поступка је 18. 07. 2024. године, о чему ће кандидати бити обавештени. Провере компетенција и интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у Врховном суду (у Београду, Немањина бр.9) или Служби за управљање кадровима.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Врховног суда, www.vrh.sud.rs у рубрици „ЈАВНОСТ РАДА“.
7.
XI Лицa задуженa за давање обавештења о конкурсу: су Биљана Мариновић, тел. 011/363-5553 и Слађана Миловановић тел. 011/363-5577.
XII Место и датум оглашавања јавног конкурса:
Јавни конкурс је оглашен на огласној табли и web страници Врховног суда www.vrh.sud.rs; на порталу е-управе и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - публикацији „Послови“, са роком подношења пријава 8 (осам) дана, који почиње да тече наредног дана од дана оглашавања у публикацији „Послови“. Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола. Датум оглашавања јавног конкурса је 03.07.2024. године.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати