ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ЗАВОД ЗА ИНТЕЛЕКТУАЛНУ СВОЈИНУ
ЗАВОД ЗА ИНТЕЛЕКТУАЛНУ СВОЈИНУ
На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 97/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22) и члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21), оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Завод за интелектуалну својину, Београд, Кнегиње Љубице 5.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за испитивање пријава патената и малих патената и израду извештаја о претраживању, у звању саветника
у Одсеку хемију и хемијску технологију у Сектору за патенте
1 извршилац
Опис послова: Води посебан управни поступак у управним стварима по пријавама патената и малих патената (класификује пријаве патената и малих патената, претражује и утврђује стање технике за пријаве патената, припрема пријаве патената за објаву, испитује услове за заштиту проналаска патентом и доноси одлуке у поступку заштите проналаска патентом и испитује услове за заштиту проналаска малим патентом, врши испитивање признатог малог патента и доноси одлуке у поступку заштите проналаска малим патентом); води посебан управни поступак у управним стварима по захтевима за признање сертификата о додатној заштити (испитује услове и доноси одлуке у поступку по захтеву за одобрење признања сертификата); пружа услуге информисања у области патентата (израђује све врсте извештаја о претраживању и припрема измене верзија Међународне класификације патената на српском језику из области хемије, технологије, фармације и биотехнологије); учествује у припреми стручног мишљења при доношењу решења у поступку по предлозима за оглашавање ништавим патената и малих патената; ради на промоцији права интелектуалне својине и даје стручна мишљења и објашњења странкама; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области хемијскe, биолошкe, фармацеутскe, биотехничкe наукe, технолошког или металуршког инжењерства на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд.
2. Радно место за аналитичке послове међународне сарадње, у звању саветника
у Групи за међународну сарадњу и европске интеграције у Сектору за међународну сарадњу, едукацију и информисање и информациони систем
1 извршилац
Опис послова: Учествује у припреми мишљења, информација, извештаја и других аката која се односе на сарадњу наше земље са међународним организацијама из делокруга Завода; израђује нацрте стручних платформи за састанке са представницима Светске организације за интелектуалну својину, Европског завода за патенте и националних завода за интелектуалну својину; прати усклађеност домаћих прописа са прописима ЕУ из области заштите интелектуалне својине и о томе израђује извештаје; припрема податке за анализу међународних докумената значајних за остваривање међународне сарадње Завода; учествује у припреми састанака директора и помоћника директора са експертима из иностранства; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука или друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд.
3. Радно место за подршку информационом систему, у звању сарадника
у Одсеку за информациони систем у Сектору за међународну сарадњу, едукацију и информисање и информациони систем
1 извршилац
Опис послова: Учествује у имплементацији развоја апликативног софтвера; припрема упутства и даје објашњења странкама и запосленима за коришћење електронских сервиса; пружа помоћ запосленима у раду на рачунару приликом инсталације оперативних система и програма; припрема рачунаре и пројектора за семинаре, вебинаре и презентације пружа помоћ приликом сервисирања уређаја; прати развој ИТ и у учествује у предлагању мера за побољшање рада мреже Завода; врши увођење нових корисника у систем у складу са донетим процедурама; припрема податке и израђује извештаје о раду Одсека; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука или друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од 180 ЕСПБ, основним струковним студијама, односно на основним студијама у трајању до три године, положен државни стручни испит и најмање три године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У изборном поступку проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције, и то:
• Организација и рад државних органа РС – провераваће се путем теста;
• Дигитална писменост – практичним радом на рачунару;
• Пословна комуникација – провераваће се писаном симулацијом.
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције Дигитална писменост (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Посебне функционалне компетенције: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1. Радно место за испитивање пријава патената и малих патената и израду извештаја о претраживању, проверавају се следеће посебне функционалне компетенеције:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – област знања и вештина за посебну функционалну компетенцију за област рада управно-правни послови (општи управни поступак) - провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности органа – Закон о патентима и Правилник о садржини јавних регистара, потврда, пријава и захтева у поступку заштите проналазака, као и врстама података, начину подношења пријаве и објављивања података - провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Софтвери (Espacenet, PATENTOSCOPE)- провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – страни језик (Енглески језик ниво Б1) - провераваће се путем теста (писано).
Напомена: Конкурсна комисија се сложила да у погледу провере посебне функционалне компетенције страни језик (Енглески језик ниво Б1), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању језика, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – Енглески језик ниво Б1, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Знање страних језика који су тражени конкурсом), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је кандидат приложио.
За радно место под редним бројем 2. Радно место за аналитичке послове међународне сарадње, проверавају се следеће посебне функционалне компетенеције:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – област знања и вештина за посебну функционалну компетенцију за област рада послови међународне сарадње и европских интеграција (правни и политички систем и спољна политика Републике Србије; поступак планирања и организовања билатералне и мултилатералне сарадње; методологија праћења, планирања и извештавања о ефектима потписаних међународних споразума) - провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акта из надлежности органа (Закон о потврђивању Конвенције о европском патенту и пратећи прописи; Закон о ратификацији Конвенције о оснивању Светске организације за интелектуалну својину (WIPO) - провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – страни језик (Енглески језик ниво Ц1) - провераваће се путем теста (писано).
Напомена: У погледу провере посебне функционалне компетенције страни језик (Енглески језик ниво Ц1), ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању језика, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Енглески језик ниво Ц1, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Знање страних језика који су тражени конкурсом), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
За радно место под редним бројем 3. Радно место за подршку информационом систему, проверавају се следеће посебне функционалне компетенеције:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – Област знања и вештина за посебну функционалну компетенцију за област рада информатички послови (програмски језик) - провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о електронском документу, електронској идентификацији и услугама од поверења у електронском пословању) - провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Софтвери (PowerShell) - провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – страни језик (Енглески језик ниво А2) - провераваће се путем теста (писано).
Напомена: У погледу провере посебне функционалне компетенције страни језик (Енглески језик ниво А2), ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању језика, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Енглески језик ниво А2, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Знање страних језика који су тражени конкурсом), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, орјентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
IV Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање – листу „Послови“.
V Пријава на јавни конкурс врши се: на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Завода за интелектуалну својину или у штампаној верзији у писарници Завода за интелектуалну својину, Кнегиње Љубице бр. 5.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначен за доставу обавештења.
Пример правилно попуњеног попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве“.
VI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство). Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи.
Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту. Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС), између осталог, прописано је да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је: уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима.
Потребно је да учесник конкурса у делу *Изјава, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
VII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Завода за интелектуалну својину, Београд, Кнегиње Љубице бр. 5.
Напомена: Више о радном искуству и потврди од послодавца коју је потребно поднети у оквиру конкурсне документације за рад у органима државе управе погледајте Мапу изборног поступка на на адреси https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate у одељку Предаја докумената.
VIII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 17. јуна 2024. године, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина број 2 (источно крило).
Разговор са комисијом ће се обавити у просторијама Завода за интелектуалну својину (Кнегиње Љубице 5).
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим пријавама.
IX Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
X Трајање радног односа: За сва радна места заснива се радни однос на неодређено време.
XI Лица која су задужена за давање обавештења: Тамара Стевановић, 011/2025-952 и Владимир Танкосић 011/2025-861, од 10.00 до 13.00 часова.
XII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом или предају непосредно на писарници Завода за интелектуалну својину, Кнегиње Љубице 5, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места”.
Напоменe:
Чланом 9. Закона о државним службеницима прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита.
Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци. Државни службеник на пробном раду који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит, полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или фотокопији овереној од надлежног органа биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао директор Завода.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Завода за интелектуалну својину, на интерент презентацији Службе за управљање кадровима, на порталу е-Управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати