МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
ИНСТИТУТ ЗА ВИРУСОЛОГИЈУ, ВАКЦИНЕ И СЕРУМЕ „ТОРЛАК“
ИНСТИТУТ ЗА ВИРУСОЛОГИЈУ, ВАКЦИНЕ И СЕРУМЕ
„ТОРЛАК“
1) Здравствени сарадник
у Одсеку за вирусолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC)
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, самостално спроводи радне налоге по важећим процедурама, врши узорковање и извођење процесних контрола и попуњава документацију о контроли квалитета, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са смерницама Добре лабораторијске праксе, учествује у изради одговарајућих метода, протокола и извештаја, као и других докумената на нивоу организационе јединице, учествује у реализацији радног налога, учествује у припреми плана валидације, изради и спровођењу валидационих процедура из области рада организационе јединице, спроводи процедуре и учествује у припреми спецификација потребне документације и средстава за процесе у којима учествује, учествује у изради редовног годишњег плана и програма обуке запослених у организационој јединици, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације у вези са контролом, евиденцију коришћења и чишћења опреме за систем контроле, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и физичких радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефкасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је pомоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за вирусолошку контролу.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове здравственог сарадника у Одсеку за вирусолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC) су: високо образовање: биолошки факултет или биолошки факултет са специјализацијом или хемијски факултет, одсек биохемија, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика.
2) Здравствени сарадник
у Одсеку за хемијску контролу, Службе за контролу квалитета (QC)
Опис послова: води евиденцију материјала за контролисање сировина, амбалаже, воде и прозвода, припрема радне формуларe за контролу и организовање узорковања полазног материјала, израђује извештаје по завршеној контроли, извршава анализе за контролу сировина, амбалаже, готових производа и воде, по потреби, врши валидације аналитичких метода, ради на увођењу нових аналитичких метода, ради на HPLC апарату, прати стабилност реагенаса и стандарда, израђује контролне карте, проверава тачност података о употребљеним сировинама у току производње сваке појединачне серије лека (BPR), утврђује и изађује процене ризика за ексципијенсе, израђује и ревидира спецификације полазног материјала, припрема одговарајуће СОП - ове, методе, протоколе, извештаје и друга одговарајућа документа за потребе Службе за контролу квалитета, према потребама, врши валидирање чишћења и валидацију средстава за чишћење, води евиденцију контраузорака производа, сировине, амбалаже и производа у студијама стабилности, води евиденцију (log book) коришћених апарата, учествује у реализацији радног налога, спроводи процедуре и учествује у припреми спецификација потребне документације и средстава за процесе у којима учествује, води документацију о извршеном послу, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, предлаже побољшања квалитета ефикасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу на српском и енглеском језику која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за хемијску контролу.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове здравственог сарадника у Одсеку за хемијску контролу, Службе за контролу квалитета (QC), су: високо образовање: хемијски факултет, одсек биохемија, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика.
3) Доктор медицине
у Одсеку за бактериолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC)
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, самостално спроводи радне налоге по важећим процедурама, ради на изолацији и идентификацији микроорганизама код појаве загађења у тестовима стерилности, прерачунава и анализира податке добијене извођењем серолошких и биолошких тестова, организује процесне и финалне контроле дијагностичких препарата, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са смерницама Добре лабораторијске праксе, учествује у изради одговарајућих метода, протокола и извештаја, као и других докумената на нивоу организационе јединице, учествује у реализацији радног налога, учествује у припреми плана валидације, изради и спровођењу валидационих процедура из области рада организационе јединице, спроводи процедуре и учествује у припреми спецификација потребне документације и средстава за процесе у којима учествује, учествује у изради редовног годишњег плана и програма обуке запослених у организационој јединици, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације у вези са контролом, евиденцију коришћења и чишћења опреме за систем контроле, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и помоћних радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефикасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за бактериолошку контролу.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове доктора медицине у Одсеку за бактериолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC) су: високо образовање: медицински факултет, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика, стручни испит у складу са позитивним прописима, лиценца у складу са позитивним прописима.
4) Доктор медицине
у Одсеку за производњу BCG вакцине, Службе за бактериолошку производњу
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, спроводи радне налоге по важећим процедурама, врши узорковање и извођење процесних контрола и попуњава документацију о производњи, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са смерницама Добре произвођачке праксе, учествује у изради производне документације, као и њеним изменама и допунама, у складу са смерницама Добре произвођачке праксе, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације о производњи, евиденцији коришћења и чишћења производне опреме и производног простора, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и физичких радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефикасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је Помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за производњу BCG вакцине.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове доктора медицине у Одсеку за производњу BCG вакцине, Службе за бактериолошку производњу су: високо образовање: медицински факултет, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика, стручни испит у складу са позитивним прописима, лиценца у складу са позитивним прописима.
5) Магистар фармације
у Одсеку за производњу лактопрепарата, Службе за бактериолошку производњу
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, самостално спроводи радне налоге по важећим процедурама, врши узорковање и извођење процесних контрола и попуњава документацију о производњи, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са принципима HACCP, учествује у изради производне документације, као и њеним изменама и допунама, у складу са принципима HACCP, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације о производњи, евиденцији коришћења и чишћења производне опреме и производних простора, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и физичких радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефкасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за производњу лактопрепарата.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове магистра фармације у Одсеку за производњу лактопрепарата, Службе за бактериолошку производњу су: високо образовање: фармацеутски факултет; познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика, стручни испит у складу са позитивним прописима.
6) Референт за правне, кадровске и административне послове
у Одсеку за опште правне послове и послове јавних набавки, Службе за правне и економско финансијске послове
Опис послова: задужен је за извршавање радних процедура из делокруга рада организационе јединице, саставља решења, одлуке, потврде и изјаве из области радно правних односа, саставља и издаје одговарајуће потврде и уверења запосленима, пружа техничку подршку, прикупља и припрема документацију приликом израде уговора из радно правних односа, прикупља податке за израду одговарајућих аката, извештаја, анализа и других докумената, формира и води матичну књигу и досијеа запослених и евиденције о запосленима из области рада и радних односа и у том смислу уноси податке у одговарајуће базе, које редовно ажурира (број радно ангажованих лица, лични подаци, врста и степен стручне спреме, обуке, важење уговора и други подаци битни за рад Института), пријављује запослене на обавезно социјално осиуграње, пријављује сваку промену и одјаву са обавезног социјалног осигурања, врши пријаве, одјаве и овере из пензијскоинвалидског и здравственог осигурања, води евиденцију присуства запослених на раду у Институту на дневном нивоу и по потреби податке доставља непосредном и/или вишем руководиоцу, води евиденцију о одсуству са рада запослених у Институту за потребе обрачуна зарада, накнада и трошкова, уредно води и одговоран је за тачност података унетих у план годишњих одмора, пружа подршку у припреми и одржавању састанака у Институту, дужан је да савлада нове методе и технике рада из делокруга описа посла, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, води општи деловодник, попис аката и заводи, разводи, архивира и задужује акта, врши пријем поште и улазне документације и заводи је кроз архивску књигу по врсти и датуму пријема, благовремено и уредно доставља документацију запосленима, руководиоцима организационих јединица, органима руковођења и управљања у Институту, односно лицима на која се иста односи, врши пријем интерне документације, заводи је кроз архивску књигу по врсти документације и датуму пријема и обезбеђује њено благовремено и уредно достављање лицима на које се иста односи, заводи излазну документацију кроз архивску књигу и доставља је трећим правним и физичким лицима, лично или путем поште, обавља распоређивање, отпремање поште и води књигу уручења поште, припрема и умножава материјал за рад, правовремено прослеђује информације непосредним руководиоцима, одговоран је за уредно евидентирање регистратурског материјала (списи, електронски записи и други састављени записи и документа примљени и настали у раду Института), његово чување, класификцију и архивирање, одабир архивске грађе и излучивање безвредног регистратурског материјала и начин усвајања и примене Листе категорија регистратурског материјала с роковима чувања, припрема извештај о архивској грађи Архиву Србије, води евиденцију опреме и осталих средстава за рад и стара се о набавци, чувању и подели потрошног канцеларијског материјала, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је Помоћнику руководиоца немедицинске службе у Одсеку за опште правне послове и послове јавних набавки.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове референта за правне, кадровске и административне послове у Одсеку за опште правне послове и послове јавних набавки, Службе за правне и економско финансијске послове су: средње образовање: средња школа, минимум 3 године радног искуства из делокруга рада одсека, познавање рада на рачунару.
ОСТАЛО: Уз пријаву на оглас кандидати су у обавези да доставе следећа документа: радну биографију, очитану личну карту, односно фотокопију личне карте, фотокопију дипломе о стеченом образовању, фотокопију извода из матичне књиге венчаних (ако је кандидат променио презиме).
Поред наведеног, за радно место под тачком 3 и 4 кандидати су у обавези да доставе фотокопију уверења о положеном стручном испиту и фотокопију дозволе за рад – лиценцу.
За раднo местo под тачком 5 кандидати су у обавези да доставе фотокопију Уверења о положеном стручном испиту.
Пријавом на оглас кандидат даје своју сагласност за обраду података о личности у сврхе избора кандидата за пријем у радни однос. Подацима рукује и податке обрађује Одсек за опште правне послове и послове јавних набавки Института за вирусологију, вакцине и серуме „Торлак“ у циљу спровођења поступка заснивања радног односа и у друге сврхе се не може користити.
Комисија за спровођење поступка пријема у радни однос разматраће све благовремене и уредне пријаве.
Кандидати који су доставили благовремене и уредне пријаве на оглас могу бити позвани на разговор ради пружања додатних података који могу бити важни за одлуку о пријему у радни однос (претходно искуство о раду, просечна оцена у току школовања, додатно образовање или оспособљеност, дужина трајања школовања и друго). О избору кандидата одлучује директор Института.
Рок за пријаву кандидата је 8 (осам) дана од дана објављивања јавног огласа. Кандидати ће о Одлуци о избору кандидата или обустави јавног конкурса бити обавештени на интернет страници Института „Торлак“ у делу Огласи/Конкурси, која ће истовремено бити објављена и на Огласној табли Института „Торлак“, чиме ће се сматрати да су сви кандидати обавештени о исходу јавног конкурса.
Заинтересовани кандидати пријаве подносе лично или путем поште на адресу:
Институт за вирусологију, вакцине и серуме „Торлак“
Војводе Степе број 458, 11152 Београд
са назнаком „Пријава на оглас за пријем у радни однос“
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
КЛИНИКА ЗА РЕХАБИЛИТАЦИЈУ „Др МИРОСЛАВ ЗОТОВИЋ“
ИСТОРИЈСКИ АРХИВ ПОЖАРЕВАЦ
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ДОМ ЗДРАВЉА САВСКИ ВЕНАЦ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати