Послови

30.09.2024.

ИНСТИТУТ ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ ВОЈВОДИНЕ

ИНСТИТУТ ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ ВОЈВОДИНЕ

ИНСТИТУТ ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ ВОЈВОДИНЕ


ЈАВНИ ОГЛАС
Оглашава се пријем укупно 4 извршиоца и то:

1. Виша медицинска сестра / техничар у јавном здрављу
на одређено и пуно радно време али не дуже од 24 месеца, због повећаног обима послова, у Одсеку за здравствено васпитање и здравље заједнице у Центру за промоцију здравља
1 извршилац

Услови: 
•    Високо образовање: 
-    на студијама првог степена (основне струковне / академске студије) здравствене струке по пропису који уређује високо образовање, почев од 10. септембра 2005. године; 
-    на основним студијама здравствене струке у трајању од најмање две године, по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године
•    стручни испит 
•    лиценца
•    најмање шест месеци радног искуства у наведеном звању 

Опис послова:
-    учествује у праћењу, истраживању и анализи здравственог стања и здравствене културе становништа и изради и евалуацији плана и програма здравственог васпитања и програма акција у заједници, краткорочних и дугорочних. 
-    учествује у активностима јачања капацитета и координације здравствено промотивних активности здравствених установа примарне здравствене заштите и других здравствених установа
-    учествује у активностима унапређења мултисекторске сарадње и партнерства;
-    учествује у активностима едукације едукатора и становништва за промоцију здравља у здравственим установама, просветним установама, на јавним манифестацијама ; 
-    учествује у активностима унапређења знања и информисаности вулнерабилних група;
-    учествује у активностима спровођења кампања за промоцију здравља ;
-    учествује у активностима континуираног информисања становништва и промоцији здравих стилова живота путем мас медија
-    прикупља периодичне извештаје, спроводи њихову контролу, прати обухватност извештајног материјала и учествује у изради сумара;
-    спроводи инструктажу на терену, спроводи јавне манифестације на терену са брзим лабораторијским тестирањима и индивидуалним саветовањима пацијената и становништва;
-    спроводи претходну анализу показатеља рада здравствених установа на здравственом васпитању и учествује у изради коначне анализе;
-    организује и спроводи дистрибуцију здравствено-васпитног и промотивног материјала
-    учествује у едукацији едукатора за спровођење активности промоције здравља;
-    учествује у изради здравствено васпитних средстава;
-    сачињава извештаје из делокруга свога рада;
-    учествује у здравственом информисању популације – путем масовних медија (радио, ТВ емисије, новински чланци), публикација и других облика 
-    обавезан/на је да послове више медицинске сестре-техничара у јавном здрављу обавља у свим организационим јединицама Центра за промоцију здравља, према распореду радног времена који унапред утврди Послодавац           
-    учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора 
-    обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања и звања а по налогу непосредног руководиоца.

Заинтересовани кандидати за радно место виша медицинска сестра / техничар у јавном здрављу подносе:
•    пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
•    оверену фотокопију дипломе/ уверења о стеченом звању виша медицинска сестра/струковна медицинска сестра
•    оверену фотокопију уверења о положеном стручном испиту
•    оверена фотокопија лиценце издате од стране надлежне коморе (или решења надлежне коморе о постојању услова за издавање лиценце),
•    фотокопију очитане личне карте 
•    фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена) 

2. Ликвидатор
на неодређено и пуно радно време у Одсеку за финансијско-рачуноводствене послове у Служби за правне и економско-финансијске послове
1 извршилац

Услови:
•    средње образовање економске струке у трајању од четири године
•    знање рада на рачунару

Опис послова:
-    пружа техничку подршку у припреми појединачних аката;
-    надзире пријем и врши контролу формалне исправности књиговодствених исправа;
-    обавља пријем, контролу и груписање улазне документације и даје налог за финансијско задуживање;
-    израђује дневне и месечене прегледе по добављачима;
-    преко портала СУФ-а региструје улазне фактуре добијене од субјеката који нису у обавези да издају електронске фактуре
-    води прописане електронске евиденције и обавља електронска плаћања;
-    контира документацију која није обухваћена аутоматском обрадом
-    уноси податаке из налога за књижење;
-    контролише евидентирање пословних промена у пословним књигама и евиденцијама
-    књижи основна средстваи инвентар
-    прати и усаглашава стање књига основних средстава и главне књиге
-    води прописане евиденције;
-    израђује месечне извештаје о документацији и одговоран је за њихову тачност;
-    одлаже, чува и архивира рачуноводствене исправе у складу са прописима;
-    ажурира податке у одговарајућим базама;
-    учествује при изради периодичног и годишњег обрачуна;
-    ализира стање и извештава непосредног руководиоца о уоченим грешкама;
-    обавља коресподенцију са добављачима. 
-    прима и води књигу улазних рачуна, комплетира пратећу документацију, врши логичку и рачунску контролу запримљене документације, ликвидирања исту и потписом оверава тачност и књижи исту;
-    припрема налоге за плаћање свих обавеза, врши плаћање, брине се о роковима и динамици доспелости плаћања и раскњижава плаћене обавезе;
-    комплетира налоге за службена путовања и остала благајничка документа пре исплате;
-    припрема потребне прегледе по врстама и доспелости плаћања;
-    формира евиденцију основних средстава, (књига О.С.) и ситног инвентара као и евиденцију основних средстава ван употребе до коначне ликвидације, аналитички – по групама основних средстава и појединачно за свако основно средство;
-    даје предрачун амортизације и врши коначан обрачун амортизације и ревалоризације основних средстава и ситног инвентара за потребе обрачуна и при расходу основних средстава;
-    припрема пописне листе основних средстава и ситног инвентара и одговоран је њихову благовремену доставу;
-    обавља усаглашавање пописаног стања основних средстава и ситног инвентара са књиговодственим и на основу тога сачињава одговарајући извештај;
-    благовремено а на основу пописних листа искњижава расходована, отуђена и продата основна средства;
-    одговоран је за чување и одлагање документације;
-    по потреби обавља све послове благајника
-    обавља усаглашавање стања на аналитичким контима са финансијским рачуноводством;
-    припрема документацију (фотокопије фактура и извода) потребну за сачињавање економско-финансијских извештаја о наменском утрошку пренетих средстава од стране финансијера и суфинансијера пројеката и програма у складу са закљученим уговорима;
-    обавезна/ан је да обавља послове економског техничара, у организационим јединицама Службе за правне и економско-финансијске послове, према распореду радног времена који унапред утврди Послодавац

Заинтересовани кандидати за радно место ликвидатор подносе:
•    пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
•    оверену фотокопију дипломе/ уверења о стеченом средњем образовању четвртог степена економске струке
•    фотокопију очитане личне карте 
•    фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена) 

3. Хемијски техничар
на неодређено и пуно радно време, у Одсеку лабораторијских служби у Центру за хигијену и хуману екологију
2 извршиоца 

Услови:
•    средње образовање хемијске струке у трајању од четири године
•    знање рада на рачунару

Опис послова:
-    обавља лабораторијске анализе поступцима прописаним системом менаџмента сагласно захтевима стандарда SRPS ISO/IEC 17025 
-    спроводи принципе добре лабораторијске праксе и добре хигијенске праксе;
-    води бригу о повереној лабораторијској опреми;
-    уноси податке у рачунар и обрађује податке;
-    обавља послове у складу са писменим овлашћењем које му изда непосредни руководилац а који су везани за систем менаџмента сагласно захтевима стандарда SRPS ISO/IEC 17025;
-    припрема и поставља лабораторијски прибор за рад
-    обавља узорковање материјала (узорци животне средине, храна, предмети опште употребе) за физичко хемијско испитивање;
-    учествује у пословима разврставања узорака при пријему, евидентирања, уноса података из записника о узроковању и уноса података о извршеним лабораторијским испитивањима у базу података 
-    стара се о чувању и транспорту лабораторијских узорака,
-    стара се о исправност лабораторијске опреме;
-    обавезан/на је да послове хемијског техничара обавља у свим организационим јединицама Центра за хигијену и хуману екологију, према распореду радног времена који унапред утврди Послодавац.
-    учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора 
-    обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања и звања а по налогу непосредног руководиоца.
Посебни услови: 
-    повремена изложеност потенцијално штетним физичким и хемијским материјалима.

Заинтересовани кандидати за радно место хемијски техничар подносе:
•    пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
•    оверену фотокопију дипломе/ уверења о стеченом средњем образовању четвртог степена хемијске струке
•    фотокопију очитане личне карте 
•    фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена) 

Јавни оглас ће бити објављен на интернет порталима Института за јавно здравље Војводине, Националне службе за запошљавање и Министарства здравља Републике Србије.
Рок за пријаву кандидата је 8 (осам) дана од дана објављивања јавног огласа на интернет порталу Националне службе за запошљавање.
Пријавом на оглас кандидат даје сагласност за обраду података о личности у сврху избора за пријем у радни однос . Подаци се не могу користити у друге сврхе.
Сви појмови наведени у мушком роду подразумевају без дискриминације и појмове у женском роду.
Кандидати који испуњавају услове јавног огласа могу бити позвани на разговор уколико су потребне додатне информације које могу бити важне за доношење одлуке о пријему.
Пријаву са потребном документацијом у затвореној коверти доставити поштом на адресу Футошка 121, са назнаком „пријава за јавни оглас за радно место ( навести назив радног места)“ или предати лично на писарницу Института за јавно здравље Војводине (II међуспрат, канцеларија бр. 53).
Учесницима јавног огласа доставиће се путем поште обавештење о изабраном кандидату заједно са документима која су предали уз пријаву.
Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се узимати у разматрање.