Послови

18.09.2024.

Ј А В Н И О Г Л А С

Број: 01-1294/2
Дана: 17.09.2024.

На основу члана 192. Закона о раду (Сл. гласник РС бр. 24/2005, 61/2005, 54/2009, 32/2013, 75/2014, 13/2017-одлука УС, 113/2017 и 95/2018-аутентично тумачење), чл. 7- 9. Посебног колективног уговора за здравствене установе чији је оснивач Република Србија, аутономна покрајина и јединица локалне самоуправе (Сл. гласник РС бр. 96/2019, 58/2020), Сагласности Комисије  за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава (Допис Министарства здравља бр. 112-01-00698/2024-02 од 22. јула 2024. године)  в.д. директора Института за јавно здравље Војводине расписује

                                                        Ј А В Н И   О Г Л А С

Оглашава се пријем  укупно  4   извршиоца и то:

1.    ДОКТОР  МЕДИЦИНЕ- 1 извршилац  на неодређено и пуно радно време у Одсеку  за примарну здравствену заштиту у Центру за анализу, планирање и организацију здравствене заштите  и 1 извршилац на одређено и пуно радно  време, али не дуже од 24 месеца, због повећаног обима послова  у Одсеку  за примарну здравствену заштиту у Центру за анализу, планирање и организацију здравствене заштите
Услови:
•    Високо образовање:
•    на интегрисаним академским студијама медицине, по пропису који уређује високо образовање, почев од 10. септембра 2005. 
•    на основним студијама медицине  у трајању од најмање пет година по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године.
•    стручни испит
•    лиценца 
•    најмање шест месеци  радног искуства у звању доктора медицине 

Опис послова:
-    прати и проучава мрежу здравствених установа, рад и коришћење здравствене заштите у установама на примарном нивоу као и у установама које које обављају здравствену делатност на више нивоа здравствене заштите и пружа стручно-методолошку помоћ;
-    учествује у контролама и анализама у вези са планирањем кадрова, пријемом и стручним усавршавањем здравствених радника и сарадника;
-    учествује у праћењу, проучавању и изради анализе здравственог стања становништва;  
-    учествује у изради анализа из домена организације и функционисања установа примарне здравствене заштите и здравствених установа које обављају здравствену делатност на више нивоа здравствене заштите; 
-    учествује у праћењу и анализи индикатора квалитета здравствене заштите и пружа стручно-методолошку помоћ здравственим установама у праћењу квалитета рада;
-    обавезан/на је да  послове доктора  медицине  обавља у свим организационим јединицама Центра за анализу, планирање и организацију здравствене заштите према распореду радног времена који унапред утврди  Послодавац    
-    учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора 
-    обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao  одређена знања и звања а по налогу непосредног руководиоца.
Заинтересовани кандидати за радно место доктора медицине  подносе:
•    пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
•    оверену фотокопију  дипломе/ уверења  о стеченом звању доктора медицине
•    оверену фотокопију уверења о положеном стручном испиту
•    оверена фотокопија лиценце издате од стране надлежне коморе (или решења надлежне коморе о постојању услова за издавање лиценце),
•    фотокопију очитане личне карте 
•    фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена) 
•    
2.    РУКОВОДИЛАЦ ФИНАНСИЈСКО-РАЧУНОВОДСТВЕНИХ ПОСЛОВА - ШЕФ ОДСЕКА  ЗА ФИНАНСИЈСКО-РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ПОСЛОВЕ - 1 извршилац,  на неодређено и пуно радно  време у Одсеку за финансијско-рачуноводствене послове у Служби за правне и економско-финансијске послове

  Услови:
•    високо образовање на основним академским студијама економије у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, односно специјалистичким струковним студијама, по пропису који уређује високо образовање почев од 10. септембра 2005. године односно на основним студијама економије  у трајању од најмање четири године, по пропису који је уређивао   високо образовање до 10. септембра 2005. године 
•    знање рада на рачунару
•    најмање пет година радног искуства у струци

Опис послова:
-    ради на унапређењу рада и организације Одсека 
-    сачињава извештаје из делокруга  свог рада и доставља их начелнику Службе
-    планира, контролише, и извештава начелника Службе о раду Одсека 
-    координира и контролише обављање свих финансијско-рачуноводствених послова;
-    координира израду и припрему финансијских извештаја;
-    одговорно је лице за израду и ажурирање процедура и других аката финансијског управљања и контроле
-    овлашћено је лице за успостављање, одржавање и редовно ажурирање система финансијског управљања и контроле 
-    прикупља податке потребне за израду појединачних и општих аката из финансијско-рачуноводствене области и даје мишљење о њима
-    сарађује са органима контроле, омогућава увид у пословање, пружа потребна обавештења и поступа по примедбама у складу са важећим прописима,
-    предлаже начелнику Службе   одлуке о начину реализације финансијских и рачуноводствених послова;
-    прати правне прописе и контролише спровођење законитости наменског и економичног трошења финансијских средстава;
-    контролише наменско коришћење и економичност средстава приликом склапања уговора;
-    координира израду финансијских прегледа анализа и извештаја
-    прати финансијско стање Института остваривање прихода и расхода;
-    учествује у изради плана набавки за потребе Одсека;
-    пружа стручну помоћ у припреми пројеката, изради планова и програма у оквиру послова и организације рада Института а у вези са финансијско-рачуноводственим  пословима;
-    обавља консултације са начелником Службе приликом давања сагласности за покретање судског поступка у складу са законом  ради наплате доспелих потраживања;
-    пружа стручну помоћ у сачињавању извештаја о наменском утрошку пренетих средстава од стране финансијера и суфинансијера пројеката и програма у складу са закљученим уговорима;
-    одговорно је лице за вођење и контролу  евиденције присуства запослених у Одсеку
-    учествује у праћењу реализације уговорних обавеза Института;
-    обавезна/ан је да  обавља послове дипломираног економисте у организационим јединицама Службе за правне и економско-финансијске послове, према распореду радног времена који унапред утврди  Послодавац.
-    учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора
-    обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao  одређена знања и звања а по налогу непосредног руководиоца.
Заинтересовани кандидати за радно место Руководиоца финансијско-рачуноводствених послова - шефа Одсека за финансијско-рачуноводствене послове подносе:
•    пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
•    оверену фотокопију  дипломе/ уверења  о стеченом звању дипломирани/мастер економиста
•    фотокопију очитане личне карте 
•    фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена) 
•    
3.    ДОКТОР МЕДИЦИНЕ – 1 извршилац на неодређено и пуно радно време у Одсеку за здравствену статистику у Центру за информатику и биостатистику у здравству
        Услови:


•    Високо образовање:
•    на интегрисаним академским студијама медицине, по пропису који уређује високо образовање, почев од 10. септембра 2005. 
•    на основним студијама медицине  у трајању од најмање пет година по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године.
•    стручни испит
•    лиценца 
•      најмање шест месеци  радног искуства у звању доктора медицине 

Број извршилаца: 1

Опис послова:

-    контролише квалитет и обим здравствено-статистичких података;
-    прати и проучава мрежу здравствених установа, рад и коришћење здравствене заштите и утврђена обољења, стања и повреде на свим нивоима здравствене заштите
-    учествује у анализи и публиковању прикупљених и обрађених здравствено-статистичких података;
-    пружа стручно-методолошку помоћ особама задуженим за послове здравствене статистике у здравственим установама;
-    сачињава извештаје из делокруга свога рада;
-    бави се научно-истраживачким радом;
-    учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора;
-    обавља и друге послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања по налогу непосредног руководиоца.

Заинтересовани кандидати за радно место доктора медицине  подносе:
•    пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
•    оверену фотокопију  дипломе/ уверења  о стеченом звању доктора медицине
•    оверену фотокопију уверења о положеном стручном испиту
•    оверена фотокопија лиценце издате од стране надлежне коморе (или решења надлежне коморе о постојању услова за издавање лиценце),
•    фотокопију очитане личне карте 
•    фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена)                                                     
Јавни оглас ће бити објављен на интернет порталима Института за јавно здравље Војводине, Националне службе за запошљавање и Министарства здравља Републике Србије.

Рок за пријаву кандидата је 8 (осам) дана од дана објављивања  јавног огласа на интернет порталу  Националне службе за запошљавање.
Пријавом на оглас кандидат даје сагласност за обраду података о личности у сврху избора за пријем у радни однос . Подаци се не могу користити у друге сврхе.

Сви појмови наведени у мушком роду подразумевају без дискриминације и појмове у женском роду.

Кандидати који испуњавају услове јавног огласа могу бити позвани на разговор уколико су потребне додатне информације које могу бити важне за доношење одлуке о пријему.

Пријаву са потребном документацијом у затвореној коверти  доставити поштом на адресу  Футошка 121,  са назнаком  ''пријава за јавни оглас за радно место ( навести назив радног места)'' или предати лично  на писарницу  Института за јавно здравље Војводине (II међуспрат,  канцеларија бр. 53).

Учесницима јавног огласа доставиће се путем поште обавештење о изабраном кандидату заједно са документима која су предали уз пријаву.

Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се узимати у разматрање.


                                                                                                        В.Д. ДИРЕКТОРА  ИНСТИТУТА 

                                ______________________________
                                                                                                                    Др Милена Табаковић