ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЈАГОДИНИ
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЈАГОДИНИ
оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
Орган у коме се радна места попуњавају: Основно јавно тужилаштво у Јагодини, 35000 Јагодина, Књегиње Милице 15.
Радна места која се попуњавају:
Техничар за ИТ подршку у звању референт
Опис послова: инсталира одржава систем и комуникациони софтвер, рачунарске мреже, штампаче и другу периферну опрему, инсталира и одржава активну и пасивну комуникациону опрему, администрира „ЛАН” мрежу у тужилаштву, пружа основно упознавање корисника са начином рада помоћу рачунара и прикључење на интернет, прати злонамерне програме на интернету и примењује антивирусне заштите, израђује пратећу документацију, помаже у спровођењу статистичких послова и обавља друге послове по налогу непосредног руководиоца.
Услови: IV степен средња школске спрема (електро-техничка, гимназија, природно-математички смер), најмање две године радног искуства, положен државни стручни испит и потребне компетенције за ово радно место.
Експедитор поште у звању референт
Опис послова: Обавља послове доношења и одношења поште од тужилаштва до ПТТ-а, разношења поште између државних органа, одношења предмета из писарнице до писарнице Основног суда и Вишег тужилаштва, врши доставу позива и других писмена, преузима пошту за свакодневно достављање и одговара за благовремену доставу, а по извршеној достави враћа доставницу доставној служби, отпрема писмена и пакете поштанској и доставној служби, води одговарајуће помоћне књиге ( доставне књиге за место и слично), обавља друге послове по налогу непосредно надређеног или главног јавног тужиоца.
Услови: средње образовање у четворогодишњем трајању, друштвеног, природног или техничког смера, положен државни стручни испит, најмање две године радног искуства у струци и потребне компетенције за рад на овом радном месту.
Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са Комисијом.
1. Провера општих функционалних компетенција:
Свим кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције и то:
- организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити путем писаног теста);
- дигитална писменост (провера ће се вршити практичним радом на рачунару, или увидом у доказ-Сертификат о познавању рада на рачунару);
- пословна комуникација (провера ће се вршити писменом симулацијом).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције Дигитална писменост ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду, или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције - Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Рад на рачунару”), достави и тражени доказ у оригиналу, или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа одлучити да ли може, или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.Провера сваке од општих функционалних компетенција не може трајати дуже од једног сата. Кандидати који су освојили један бод у провери одређене компетенције, искључују се из даљег изборног поступка.Сматра се да је кандидат испунио мерила прописана за избор за извршилачко радно место које није руководеће, ако је у изборном поступку на јавном конкурсу остварио најмање 36 бодова укупно (одредба члана 29.став 5. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник Републике Србије 2/19, 67/21), Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Основног јавног тужилаштва у Јагодини, www.ja.os.jt.rs .
2. Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема и сачињавања извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција и то за радно место: Техничар за ИТ подршку у звању референт посебна функционална компетенција у области рада информатичких послова (Office пакет и интернет технологије) (писани тест), прописи из делокруга радног места (Закона о државним службеницима и Правилника о управи у јавним тужилаштвима) (писани тест), знања и вештине за имплементацију и администрирање корисничких налога и радних станица у оквиру активног директоријума правосудног информационог система (провера ће се вршити усменим путем - разговором са кадидатом). Провера посебних функционалних компетенција вршиће се писаним путем-тестом, а који се спроводи ради провере потребних компетенција за рад на наведеном радном месту у складу са Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Основном јавном тужилаштву у Јагодини А.бр.200/22 од 30.10.2022.године и Правилником о измени и допуни Правилника о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Основном јавном тужилаштву у Јагодини А.бр.178/24 од 25.6.2024.године и усменим разговором са кадидатом-решавање задатака који је типичан за радно место за који је конкурс расписан. Комисија ће сачинити три теста од по 15 питања и три задатка, од којих ће методом случајног одабира изабрати један тест и један задатак који ће решавати пријављени кандидати. Писани тест се састоји од 15 питања са више понуђених одговора. Кандидати одговарају на питања заокруживањем једног од понуђених одговора. Свако брисање, или исправка датог одговора сматра се као нетачан одговор. Ако се кандидат на тесту служи недозвољеним средствима, Комисија ће кандидата удаљити са теста. У том случају сматра се да кандидат није положио тест. Време за израду теста не може бити дуже од 60 минута. Експедитор поште у звању референт, административни послови (канцеларијско пословање, методе и технике прикупљања, евидентирања и ажурирања података у базама података, методе вођења интерних и доставних књига (писани тест); релевантни прописи из делокруга органа: Закон о државним службеницима, Правилник о управи у јавним тужилаштвима, познавање прописа којим се уређује употреба печата и штамбиља у државном органу (писани тест); познавање подзаконских аката, интерних процедура и других аката органа битних за обављање послова радног места за пријем и експедицију поште (провера ће се вршити усменим путем - разговором са кадидатом разговор са кандидатом). Комисија ће сачинити три теста од по 15 питања и три задатка, од којих ће методом случајног одабира изабрати један тест и један задатак који ће решавати пријављени кандидати. Писани тест се састоји од 15 питања са више понуђених одговора. Кандидати одговарају на питања заокруживањем једног од понуђених одговора. Свако брисање или исправка датог одговора сматра се као нетачан одговор. Ако се кандидат на тесту служи недозвољеним средствима, Комисија ће кандидата удаљити са теста. У том случају сматра се да кандидат није положио тест. Време за израду теста не може бити дуже од 60 минута. Након пријема извештаја о резултатима провере посебних функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу посебних функционалних компетенција, вршиће се провера понашајних компетенција.
3. Провера понашајних компетенција: спровешће се интервјуом са дипломираним психологом или обученим процењивачем на основу интервјуа базираног на компетенцијама, на основу следећих мерила: управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа; савесност, посвећеност и интегритет.
4. Интервју са Комисијом и вредновање кандидата: Након пријема извештаја о резултатима провере понашајних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу понашајних компетенција, приступа се фази у којој се спроводи Интервју са комисијом. Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа-провераваће се путем интервјуа са Комисијом (усмено). Све наведене компетенције Комисија ће проверити у року од 3 месеца рачунајући од дана истека рока за пријаву на оглас по предметном конкурсу. База питања за проверу општих функционалних компетенција биће објављена на интернет страници тужилаштва www.ja.os.jt.rs. Сходно члану 9. став 4. Правилника о саставу конкурсне комисије, начину провере компетенција, критеријумима и мерилима за избор на извршилачка радна места у судовима и јавним тужилаштвима („Службени гласник Републике Србије” број 30/19) комисија ће прихватити одговарајуће сертификате, потврде или друге доказе о поседовању компетенције дигитална писменост. Сходно члану 27. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник Републике Србије 2/19, 67/21), резултати провере понашајних компетенција кандидата који је испунио мерила у једном конкурсном поступку имају важност трајања у свим конкурсним поступцима у органима државне управе односно у државном органу, који се спроводе у наредне две године од дана спроведене провере. Сходно члану 27. став 2. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник Републике Србије 2/19, 67/21), резултати провере понашајних компетенција кандидата који није испунио мерила у једном конкурсном поступку имају важност трајања од једне године од дана спроведене провере у свим конкурсним поступцима у органима државне управе односно у државном органу. Сходно члану 27. став 3. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник Републике Србије 2/19, 67/21), кандидату који је остварио један бод на провери једне од општих функционалних компетенција, поново се проверавају све опште функционалне компетенције у другом конкурсном поступку.
Место рада: Основно јавно тужилаштво у Јагодини, улица Књегиње Милице број 15, Јагодина.
Трајање радног односа: Радни однос се заснива на неодређено време.
Општи услови за запослење: (члан 45. став 1. Закона о државним службеницима), држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа; да учесник конкурса није осуђиван на казну затвора од најмање 6 месеци; да има прописану стручну спрему и да испуњава услове одређене законом и Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места и Правилником о измени и допуни Правилника о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Основном јавном тужилаштву у Јагодини.
Образац пријаве на конкурс и докази који се прилажу: Пријава на конкурс подноси се на Обрасцу пријаве за извршилачко радно место- Техничар за ИТ подршку у звању референт и за извршилачко радно место-Експедитор поште у звању референт, а који образац је доступан на интернет страници Основног јавног тужилаштва у Јагодини www.ja.os.jt.rs. Образац пријаве доступан је и у штампаној верзији у управи тужилаштва на адреси улица Кнегиње Милице број 15, 35000 Јагодина. Образац пријаве мора бити својеручно потписан.Образац пријаве на конкурс садржи: податке о конкурсу; личне податке; адресу становања; телефон, електронску адресу; податке о образовању; податак о знању рада на рачунару; податак о знању страног језика; додатне едукације; радно искуство; посебне услове; добровољно дату изјаву о припадности националној мањини; посебне изјаве од значаја за учешће у конкурсним поступцима у државним органима. Докази који се прилажу уз Образац јесте писани доказ о познавању рада на рачунару. Кандидати који уз образац пријаве доставе писани доказ о знању рада на рачунару биће ослобођени провере компетенције „Дигитална писменост”, осим ако Конкурсна комисија одлучи да приложени доказ не може да се прихвати као доказ којим се кандидат ослобађа провере ове компетениције.
Остали докази које прилажу само кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са комисијом, су: оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; уверење да се против кандидата не води кривични поступак (не старији од 6 месеци); изјава да кандидату није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа (само они кандидати који су радили у државном органу); оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверене фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима и са којом стручном спремом је стечено радно искуство); оверена фотокопија уверења о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима. Кандидати без положеног државног стручног испита за рад у државним органима примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада; сертификат или други доказ о познавању рада на рачунару (уколико поседује исти). Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао). Одредбама члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку („Сл. Гласник Републике Србије” бр.18/2016,95/2018-аутентично тумачење и 2/2023-одлука УС) прописано је између осталог да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Потребно је да се учесник конкурса у пријави на конкурс изјасни за коју од предвиђених могућности се опредељује, да орган прибави податке о којима се води евиденција по службеној дужности или да ће то кандидат учинити сам. Документа о чињеницама о којим се води службена евиденција је: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, уверење о положеном правосудном испиту, уверење о положеном државном стручном испиту и уверење да кандидат није осуђиван казану затвора од најмање 6 месеци. Наведене доказе кандидат може доставити уз пријаву и сам, у циљу ефикаснијег и бржег спровођења изборног поступк. Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са комисијом позваће се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења приложе остале доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који у остављеном року не приложе остале доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писаним путем се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу наведену у огласу. Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиде рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен. Приликом пријема пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује на јавном конкурсу. Подносилац пријаве биће обавештен о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве на начин на који је у пријави назначио доставу обавештења.
Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, спровешће се изборни поступак. Кандидати ће о датуму и времену бити обавештени на контакте (адресе, бројеви телефона или е-маил адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве. Провера свих компетенција обавиће се у просторијама Основног јавног тужилаштва у Јагодини, улица Кнегиње Милице број 15, други спрат. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (адресе, бројеви телефона или е-маил адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.
Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је 8 (осам) дана од дана оглашавања у периодичном издању Националне службе за запошљавање „Послови”.
Адреса на коју се подносе пријаве на јавни конкурс: Пријаве се подносе Основном јавном тужилаштву у Јагодини, улица Кнегиње Милице број 15, са назнаком „Пријава на јавни конкурс” или на електронску адресу тужилаштва: ojtjagodina@gmail.com.
Изборни поступак: Списак кандидата који испуњавају услове за запослење на радном месту и међу којима се спроводи изборни поступак, објављује се на интернет презентацији тужилаштва према шифрама њихове пријаве. Кандидати који успешно заврше писмену проверу општих функционалних компетенција конкурсна комисија ће обавестити о времену и месту провере посебних функционалних компетенција, а потом и о времену и месту провере понашајних компетенција и на крају обавити интервју са кандидатима.
Лице задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: Данијела Миленковић, секретар у Основном јавном тужилаштву у Јагодини, радног дана у периоду од 10.00 до 13.00 часова.
Напомене: Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача. Диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована. Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене Закључком комисије. Свака фаза изборног поступка у селекцији кандидата биће елиминациона. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од шест месеци. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита. Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Основног јавног тужилаштва у Јагодини www.ja.os.jt.rs. Обавештавају се учесници јавног конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника. Овај оглас објављује се на интернет страници и огласној табли Основног јавног тужилаштва у Јагодини, на порталу е-управе, интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати