ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА ВЛАДА СЛУЖБА ЗА УПРАВЉАЊЕ КАДРОВИМА Београд
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ВЛАДА
СЛУЖБА ЗА УПРАВЉАЊЕ КАДРОВИМА
Београд
На основу члана 68 став 1, а у вези са чл. 54 став 1 и 55 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18 и 157/20), члана 9 став 2, а у вези са чланом 11 став 2 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21), Служба за управљање кадровима оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ПОЛОЖАЈА
Орган у коме се попуњавају положаjи: Министарствo финансија, Београд.
Положаји који се попуњавају:
1. Помоћник директора за нормативне послове и послове надзора
у Управи за игре на срећу у Министарству финансија - положај у петој групи
Опис послова: Руководи пословима усклађивања прописа са међународним стандардима у области рада за коју је надлежан; усклађује рад унутрашњих јединица и врши контролу над применом закона и других прописа од стране организационих јединица чији рад координира; учествује у припреми прописа у области игара на срећу; иницира доношење прописа, директива и других аката којима се уређује наведена област рада; координира сарадњу са управама у саставу Министарства финансија и другим државним органима; подноси извештаје и друге податке о раду којима се утврђује стање у извршавању послова; сарађује са државним органима и организацијама других земаља у циљу размене искустава у примени прописа у области игара на срећу; учествује на националним и међународним скуповима, састанцима, семинарима, обукама у циљу размене искустава и унапређења прописа из области игара на срећу и поступања Управе; обавља и друге послове по налогу директора Управе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање девет година радног искуства у струци или седам година радног искуства у струци од којих најмање две године на руководећим радним местима или пет година радног искуства на руководећим радним местима, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места; држављанство Републике Србије; да учесницима конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да нису осуђивани на казну затвора од најмање шест месеци.
У изборном поступку проверавају се:
- Опште функционалне компетенције и то:
• Организација и рад државних органа РС - провера ће се вршити путем теста.
• Дигитална писменост - провера ће се вршити практичним радом на рачунару или увидом у доказ о знању рада на рачунару.
• Пословна комуникација - провера ће се вршити путем теста.
- Посебне функционалне компетенције и то:
* Посебне функционалне компетенције за област рада и то:
1. Посебна функционална компетенција за област рада послови руковођења (основе управљања људским ресурсима) - провера ће се вршити путем усмене симулације.
*Посебне функционалне компетенције за радно место и то:
2. Посебне функционалне компетенције за радно место - Прописи из надлежности и организације органа (Закон о играма на срећу) - провера ће се вршити путем усмене симулације.
3. Посебне функционалне компетенције за радно место - Прописи из области делокруга радног места (Закон о спречавању прања новца и финансирања тероризма) - провера ће се вршити путем усмене симулације.
- Понашајне компетенције (Управљање информацијама; Управљање задацима и остваривање резултата; Оријентација ка учењу и променама; Изградња и одржавање професионалних односа; Савесност, посвећеност и интегритет; Управљање људским ресурсима; Стратешко управљање) провера ће се вршити путем психометријских тестова, узорка понашања и интервјуа базираном на компетенцијама.
- Интервју са конкурсном комисијом (процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа).
Трајање рада на положају и место рада: рад на положају траје пет година, а место рада је Нови Београд, Омладинских бригада 1.
2. Помоћник директора - руководилац Сектора за буџетско рачуноводство и извештавање
у Управи за трезор у Министарству финансија - положај у петој групи
Опис послова: Планира, организује и усклађује рад Сектора, распоређује задатке по ужим унутрашњим јединицама Сектора и врши надзор над њиховим извршавањем; координира и уз стручна упутства помаже у раду ужих унутрашњих јединица у саставу Сектора; иницира доношење прописа, директива и других аката којима се уређује област рада Сектора и стара се о правилној примени прописа, општих аката и директива у вези са извршавањем послова из делокруга Сектора; сарађује и врши пословну комуникацију са надлежним министарством, другим органима и организацијама у извршавању послова из међусобно повезаних области рада; координира и сарађује са осталим унутрашњим јединицама Управе у извршавању са њима повезаним пословима; непосредно извршава поједине послове ако оцени да се другачије не може извршити закон или други општи акт; подноси извештаје и друге податке о раду којима се утврђује стање у извршавању послова и покреће поступак за утврђивање одговорности за запослене у Сектору; обавља и друге послове по налогу директора Управе и министра финансија.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање девет година радног искуства у струци или седам година радног искуства у струци од којих најмање две године на руководећим радним местима или пет година радног искуства на руководећим радним местима; положен државни стручни испит; као и компетенције потребне за рад на радном месту; држављанство Републике Србије; да учесницима конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да нису осуђивани на казну затвора од најмање шест месеци.
У изборном поступку проверавају се:
- Опште функционалне компетенције и то:
• Организација и рад државних органа РС - провера ће се вршити путем теста.
• Дигитална писменост - провера ће се вршити практичним радом на рачунару или увидом у доказ о знању рада на рачунару.
• Пословна комуникација - провера ће се вршити путем теста.
- Посебне функционалне компетенције и то:
* Посебне функционалне компетенције за област рада и то:
1. Посебна функционална компетенција за област рада послови руковођења (општи, стратегијски и финансијски менаџмент; основе управљања људским ресурсима) - провера ће се вршити путем усмене симулације.
2. Посебна функционална компетенција за област рада студијско-аналитички послови (прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирања доступних информација; израда секторских анализа) - провера ће се вршити путем усмене симулације.
3. Посебна функционална компетенција за област рада финансијско-материјални послови (буџетски систем Републике Србије; методе и поступке финансијског планирања, анализе и извештавање; терминологију, стандарде, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавање; извршење буџета) - провера ће се вршити путем усмене симулације.
*Посебне функционалне компетенције за радно место и то:
4. Посебне функционалне компетенције за радно место - Релевантни прописи, акти, процедуре из делокруга радног места (Правилник о начину припреме, састављања и подношења финансијских извештаја корисника буџетских средстава, корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање и буџетских фондова) - провера ће се вршити путем усмене симулације.
- Понашајне компетенције (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа; савесност, посвећеност и интегритет; управљање људским ресурсима; стратешко управљање) провера ће се вршити путем психометријских тестова, узорка понашања и интервјуа базираном на компетенцијама.
- Интервју са конкурсном комисијом (процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа).
Трајање рада на положају и место рада: рад на положају траје пет година, а место рада је Београд, ул. Поп Лукина бр. 7-9.
ЗАЈЕДНИЧКО ЗА ПОЛОЖАЈЕ КОЈИ СЕ ОГЛАШАВАЈУ:
Рок за подношење пријаве на конкурс: 8 дана. Рок почиње да тече наредног дана од дана када је конкурс оглашен у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Садржина пријаве на конкурс: пријава на конкурс садржи: податке о конкурсу; личне податке; адресу становања; телефон, електронску адресу; образовање, стручне и друге испите подносиоца пријаве који су услов за заснивање радног односа; податак о знању рада на рачунару; додатне едукације; радно искуство; посебне услове; посебне изјаве од значаја за учешће у конкурсним поступцима у државним органима. Пријава на конкурс мора бити својеручно потписана.
Пријава на јавни конкурс може се поднети путем поште или непосредно на адресу наведену у тексту огласа.
Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима или у штампаној верзији на писарници Службе за управљање кадровима, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносиоци пријаве учествују у даљем изборном поступку. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначен за доставу обавештења.
Докази који се прилажу уз образац пријаве су: писани доказ о знању рада на рачунару.
Кандидати који уз образац пријаве доставе писани доказ о знању рада на рачунару биће ослобођени провере компетенције „Дигитална писменост“ сем уколико комисија одлучи да се приложени доказ не може прихватити као доказ којим се кандидати ослобађају од провере опште компетенције „Дигитална писменост“.
Остали докази које прилажу само кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: уверењe о држављанству; извод из матичне књиге рођених; диплома о стручној спреми; уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (лица са положеним правосудним испитом уместо уверења о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима достављају уверење о положеном правосудном испиту); исправе којима се доказује радно искуство у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство).
Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом биће позвани да, у року од пет радних дана од дана пријема обавештења, доставе остале доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на наведену адресу Службе за управљање кадровима.
Лице које нема положен државни стручни испит, дужно је да исто наведе у обрасцу пријаве, да пријави полагање тог испита у Министарству државне управе и локалне самоуправе у року од 5 дана од дана истека рока за подношење пријава на конкурс и да Служби за управљање кадровима достави доказ о положеном државном стручном испиту у року од 20 дана од дана истека рока за подношење пријава на конкурс за попуњавање положаја.
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверен превод на српски језик.
Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Одредбом члана 9 и члана 103 Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16 и 95/18) прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странке изричито изјаве да ће податке прибавити самe.
Потребно је да учесници конкурса, у обрасцу пријаве на конкурс наведу за коју се од предвиђених могућности опредељују, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидати учинити сами.
Документи о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
Адреса на коју се подносе пријаве за конкурс: Влада, Служба за управљање кадровима, 11070 Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2, са назнаком „За јавни конкурс - попуњавање положаја (навести назив положаја за који се подноси пријава)”.
Лице задужено за давање обавештења о конкурсу, у периоду од 10-12 часова: Бојана Модрић, тел. 011/313-09-01, Служба за управљање кадровима.
Напомена: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Овај оглас објављује се на интернет презентацији и oгласној табли Министарства финансија, на интернет презентацији и oгласној табли Управе за игре на срећу, на интернет презентацији и oгласној табли Управе за трезор, на интернет презентацији и oгласној табли Службе за управљање кадровима, на порталу е-управе, на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
У Служби за управљање кадровима може се извршити увид у акт о систематизацији послова у органу у ком се попуњавају положаји који су предмет овог конкурса.
Термини који су у овом огласу изражени у граматичком мушком роду подразумевају природни мушки и женски род лица на које се односе.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати