ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА ДИРЕКЦИЈА ЗА ЖЕЛЕЗНИЦЕ Београд, Немањина 6
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ДИРЕКЦИЈА ЗА ЖЕЛЕЗНИЦЕ
Београд, Немањина 6
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 97/14, 94/17, 95/18 и 157/20), члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 брoj: 112-647/2022 oд 31. јануара 2022. гoдинe, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА
I Орган у коме се радно место попуњава: Дирекција за железнице, Београд, Немањина број 6.
II Радно место које се попуњава:
Радно место за евиденцију жичара и специфичних вучних инсталација
у Одсеку за сертификацију лица задужених за одржавање, радионица за одржавање железничких возила и жичаре, у Одељењу за регулисање безбедности и интероперабилности у железничком саобраћају, жичаре и метро, у Дирекцији за железнице, у звању млађи саветник
1 извршилац
Опис послова: прегледа и обрађује достављену документацију и учествује у припреми предлога одобрења за рад жичара; прегледа и обрађује достављену документацију и учествује у припреми предлога одобрења за рад специфичних вучних инсталација; учествује у поступку издавања одобрења за рад жичара; учествује у поступку издавања одобрења за рад специфичних вучних инсталација; води евиденције жичара, специфичних вучних инсталација и свих субјеката у складу са законом који регулише безбедност рада жичара и евиденције овлашћења за обављање стручног прегледа жичара; прати развој техничких и технолошких система жичара у другим земљама и израђује информацију о томе; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: стечено високо образовање из стручне области саобраћајно инжењерство, или машинско инжењерство, или електротехничко инжењерство или грађевинско инжењерство, или из научне области правне науке, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање 1 годинa радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
IV Трајање радног односа: Радни однос заснива се на неодређено време.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду у трајању од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа.
V Место рада: Београд.
Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У изборном поступку проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције, и то:
• организација и рад државних органа РС - провераваће се путем теста (писано);
• дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
• пословна комуникација - провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције - дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару, доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
2. Посебне функционалне компетенције: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
• Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - управно-правни послови - општи управни поступак - Закон о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16 и 95/18-аутентично тумачење) - провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи и акти из надлежности и организације органа - Закон о жичарама за транспорт лица („Службени гласник РС”, бр. 38/15, 113/17 - други закон и 31/19) - провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи и акти из делокруга радног места - подзаконски акт донет на основу Закона о жичарама за транспорт лица - и то: Правилник о начину вођења, садржини и изгледу обрасца евиденције жичара („Службени гласник РС“, број 106/16) - провераваће се путем симулације (писано).
3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност и посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова - стандардизовани инструмент (писано) и интервјуа базираном на компетенцијама (усмено).
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Дирекције за железнице, www.raildir.gov.rs.
VI Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање „Послови“.
VII Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Дирекције за железнице, www.raildir.gov.rs и на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs или у штампаној верзији на писарници Дирекције за железнице, Београд, Немањина 6, доступан радним даном од 7.30 до 15.30.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
VIII Лицa којa су задужена за давање обавештења: Гордана Коцић, тел: 011/3618-216, 063/628-393, Дирекција за железнице.
IX Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом на адресу Дирекција за железнице, Немањина 6, 11000 Београд, или се подносе непосредно на писарници Дирекције за железнице, Немањина 6, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
X Докази које кандидати, који су успешно прошли фазе изборног поступка, прилажу пре интервјуа са Конкурсном комисијом, су: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16 и 95/2018-аутентично тумачење) прописано је, између осталог, да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то непходно за одлучивање у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницима садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима. Потребно је да кандидат у делу Изјава* у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XI Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет (5) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Дирекције за железнице.
XII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 24. маја 2022. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на адресе који су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“ Нови Београд, Булевар Михаила Пупина број 2 (источно крило).
Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Дирекције за железнице (Немањина 6, трећи спрат). Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе) које наведу у својим пријавама.
Напомена: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао директор Дирекције за железнице.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији (www.raildir.gov.rs) и огласној табли Дирекције за железнице, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати