ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
Република Србија КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
Република Србија
КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ЈАВНЕ
НАБАВКЕ
Канцеларија за јавне набавке, на основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05-исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07- исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18 и 157/20) и члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-3491/2022 од 28. априла 2022. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА У КАНЦЕЛАРИЈИ ЗА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
I Орган у коме се попуњавају радна места
Канцеларија за јавне набавке, Београд, Немањина 22-26.
II Радна места које се попуњавају
1. Радно место за мониторинг над применом прописа о јавним набавкама, звање самостални саветник, Група за мониторинг над применом прописа о јавним набавкама, Сектор за регулативу и мониторинг над применом прописа о јавним набавкама, 1 извршилац.
Опис послова:
Прати и контролише спровођење поступака јавних набавки на основу годишњег плана за обављање мониторинга и пријава овлашћених субјеката; израђује појединачне извештаје о спроведеном мониторингу; израђује акте којима се подносе захтеви за покретање прекршајних поступака; израђује акте којима се покрећу поступци за утврђивање ништавости уговора; израђује захтев за заштиту права; обавештава надлежне органе о уоченим неправилностима; учествује у припреми годишњег извештаја о спроведеном мониторингу и предлозима мера из области јавних набавки; сарађује са страним институцијама и стручњацима, државним органима и организацијама, органима територијалне аутономије и локалне самоуправе; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови:
Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 5 година радног искуства у струци; положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.
2. Радно место за припрему аката потребних за вршење мониторинга, звање саветник, Група за мониторинг над применом прописа о јавним набавкама, Сектор за регулативу и мониторинг над применом прописа о јавним набавкама, 1 извршилац.
Опис послова:
Учествује у мониторингу над спровођењем поступака јавних набавки; припрема и учествује у изради појединачних извештаја о спроведеном мониторингу; прикупља податке и учествује у изради захтева за заштиту права; припрема и учествује у изради предлога аката за покретање прекршајног поступка, односно за покретање поступка за утврђивање ништавости уговора; израђује предлог аката потребних за процесуирање одговорних лица због извршења других казнених дела из области јавних набавки; прикупља податке и информације у циљу израде плана за борбу против корупције у области јавних набавки; обавља послове који се односе на доступност информација од јавног значаја; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови:
Стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 3 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.
3. Радно место за послове међународне сарадње, европских интеграција и управљања пројектима, звање самостални саветник, Група за међународну сарадњу, Сектор за развој система јавних набавки и финансијско-материјалне послове, 1 извршилац.
Опис послова:
Анализира и обрађује информације потребне за израду стратешких и планских докумената у процесу европских интеграција и међународне сарадње; пружа стручну помоћ у изради прилога за програмска и стратешка документа од значаја за остваривање циљева Канцеларије у процесу европских интеграција и међународне сарадње; предлаже мере за унапређење система јавних набавки, подстицање међународне сарадње и унапређење процеса европских интеграција у области јавних набавки; сарађује са институцијама Европске уније, међународним организацијама и билатералним партнерима у току припреме и спровођења активности Канцеларије; прати извршење обавеза Канцеларије које произилазе из процеса придруживања Европској унији и израђује извештаје; учествује у раду радних група, одбора и других тела у складу са надлежностима Канцеларије; пружа стручну помоћ у току спровођења пројеката који се финансирају из претприступне помоћи ЕУ, као и других пројеката из делокруга Канцеларије и израђује акта неопходна за правилно функционисање система децентрализованог управљања средствима ЕУ у складу са процедурама; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови:
Стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 5 година радног искуства у струци; положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.
4. Радно место за подршку планирању и припреми пројеката, звање млађи саветник, у својству приправника, Група за међународну сарадњу, Сектор за развој система јавних набавки и финансијско-материјалне послове, 1 извршилац.
Опис послова:
Учествује у поступку израде прилога за релевантна програмска и стратешка документа и изради предлога пројеката; учествује у изради пројектне документације у одговарајућем формату, у складу са процедурама; прикупља информације и учествује у праћењу процеса програмирања; прикупља, обрађује и евидентира податке о пројектима Канцеларије који се финансирају из претприступне помоћи ЕУ, као и других пројеката у оквиру Канцеларије; учествује у спровођењу правила и принципа неопходних за успостављање, функционисање и одрживост система индиректног управљања средствима ЕУ у складу са релевантним процедурама; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови:
Стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету; најмање једна година радног искуства у струци или најмање 5 година радног стажа у државним органима; положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Приправник је лице које први пут заснива радни однос у својој струци и оспособљава се за самосталан рад; изузетно радни однос у статусу приправника може се засновати и са лицем које је код другог послодавца било у радном односу, односно обављало рад ван радног односа на пословима у својој струци краће од времена утврђеног за приправнички стаж у степену образовања који је услов за рад на тим пословима; време проведено у радном односу, односно на раду ван радног односа код другог послодавца не урачунава се у приправнички стаж; приправник заснива радни однос на одређено време, после спроведеног јавног конкурса, приправнички стаж на радним местима са високим образовањем студија другог степена (дипломске академске студија – мастер, специјалистичке академска студије, специјалистичке струковне студије), односно на основним студијама у трајању од најмање четири године траје једну годину; приправник полаже државни стручни испит до окончања приправничког стажа; кандидати са положеним држаним стручним испитом немају предност за заснивање радног односа.
5. Радно место за финансијско-материјалне послове, звање саветник, Група за финансијско-материјалне послове, Сектор за развој система јавних набавки и финансијско-материјалне послове, 1 извршилац.
Опис послова:
Прати извршење буџетских средстава у складу са одобреним квотама и израђује консолидоване периодичне и годишње извештаје о извршењу буџета; припрема финансијску документацију за све исплате из надлежности Канцеларије; прати спровођење законитог, наменског и економичног трошења буџетских средстава; припрема документацију и учествује у изради предлога финансијског плана Канцеларије; води евиденције и припрема извештаје о реализацији буџета и годишњег плана јавних набавки; спроводи годишњи попис основних средстава; спроводи поступке јавних набавки; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови:
Стечено високо образовање из научне области економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање 4 године или специјалистичким студијама на факултету; најмање 3 године радног искуства у струци; положен државни стручни испит као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Место рада за сва радна места
Београд, Грачаничка 8
IV Врста радног односа
За радно место под редним бројем 4 (II 4) заснива се радни однос на одређено време ради обуке приправника и траје годину дана.
За радна места под редним бројем 1, 2, 3 и 5 (II 1, 2, 3 и 5) радни однос заснива се на неодређено време.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду у трајању од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. Радни однос за пријем приправника заснива се на одређено време ради оспособљавања приправника за самосталан рад и траје једну годину.
V Општи услови за запослење
Да учесник конкурса има држављанство Републике Србије; да има прописану стручну спрему; да је пунолетан; да испуњава остале услове одређене законом, другим прописом и правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у државном органу; да му раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
VI Фазе изборног поступка и учешће кандидата
Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
1. Провера општих функционaлних компетенција
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције и то:
„Организација и рад државних органа Републике Србије“ - провераваће се путем теста (писано)
„Дигитална писменост“ - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару)
„Пословна комуникација„ - провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Рад на рачунару“), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа одлучити да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs
2. Провера посебних функционалних компетенција
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
-посебна функционална компетенција за област рада - послови јавних набавки (методологија за заштиту права у поступку јавних набавки) - провераваће се путем симулације (писано);
-посебна функционална компетенција за област рада - студијско-аналитички послови (прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирања доступних информација) - провераваће се путем симулације (писано);
-посебна функционална компетенција за радно место - прописи из надлежности органа (Закон о јавним набавкама) - провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 2:
-посебна функционална компетенција за област рада - послови јавних набавки (методологија за заштиту права у поступку јавних набавки) - провераваће се путем симулације (писано); посебна функционална компетенција за област рада - студијско-аналитички послови (прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирања доступних информација) - провераваће се путем симулације (писано); посебна функционална компетенција за радно место - прописи из надлежности органа (Закон о јавним набавкама) - провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 3:
- посебна функционална компетенција за радно место - Страни језик-Енглески- ниво Б2, провераваће се путем теста (писано); посебна функционална компетенција за област рада - студијско-аналитички послови (методологија припреме докумената јавних политика и формална процедура за њихово усвајање) - провераваће се путем симулације (писано); посебна функционална компетенција за радно место - Прописи и акти из делокруга радног места (Споразум о стабилизацији и придруживању) - провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере посебне функционалне компетенције „Страни језик – Енглески- ниво Б2“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању страног језика, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Страни језик, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Знање страних језика који су тражени конкурсом“), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа одлучити да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
За радно место под редним бројем 4:
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Страни језик-Енглески- ниво Б2 – провераваће се путем теста (писано).
Напомена: У погледу провере посебне функционалне компетенције „Страни језик – Енглески- ниво Б2“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању страног језика, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Страни језик, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Знање страних језика који су тражени конкурсом“), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа одлучити да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
За радно место под редним бројем 5:
- посебна функционална компетенција за област рада - финансијско-материјални послови (методе и поступци финансијског планирања, анализе и извештавања) - провераваће се путем симулације (писано); посебна функционална компетенција за радно место - прописи из надлежности органа (Закон о јавним набавкама) - провераваће се путем симулације (писано); посебна функционална компетенција за радно место - прописи и акти из делокруга радног места (Правилник о стандардном класификационом оквиру и контном плану за буџетски систем ) - провераваће се путем симулације (писано).
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција (закони, подзаконски акти, смернице, упутства и сл.) могу се наћи на сајту Канцеларије за јавне набавке (www.ujn.gov.rs).
3. Провера понашајних компетенција
Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата
Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са Конкурсном комисијом (усмено).
VII Рок за подношење пријава
Рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања текста јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
VIII Пријава на јавни конкурс
Пријава на конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацијама Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs) и Канцеларије за јавне набавке (www.ujn.gov.rs) или у штампаној верзији на писарници Канцеларије за јавне набавке, Београд, Немањина 22-26
Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је приложен уз текст овог конкурса и који је саставни део Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државном органу („Службени гласник РС“, бр. 2/2019 и 67/2021). (Напомена: моле се кандидати да приликом попуњавања Обрасца пријаве обрате пажњу да су преузели исправан Образац пријаве који се односи на радно место на које желе да конкуришу односно да у горњем левом углу Обрасца пријаве пише тачан назив органа и радног места на које се конкурише).
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве може се наћи на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве“.
IX Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на јавни конкурс
Пријаве на јавни конкурс шаљу се поштом или предају непосредно на писарници Канцеларије за јавне набавке, Немањина 22-26, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Канцеларији за јавнe набавке”.
X Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку
Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 23. јуна 2022. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на контакте (адресе или бројеви телефона) које су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати Србија Нови Београд, Булевар Михаила Пупина бр. 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Канцеларије за јавне набавкe (Грачаничка 8). Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.
XI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом:
Oригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
XII Рок за подношење доказа
Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Канцеларије за јавне набавке.
Кандидати који конкуришу на више радних места, која се разликују у погледу тражених доказа о дужини радног искуства у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), дужни су да их доставе, у оригиналу или овереној фотокопији, према услову о дужини радног искуства у струци из радних места на која конкуришу.
XII Остале информације и напомене
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16 и 95/18 - аутентично тумачење) прописано је, између осталог, да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид у податке о чињеницама неопходним за одлучивање о којима се води службена евиденција, да их прибавља и обрађује (члан 9. став 3.); да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама (члан 103. став 3).
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција. Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао директор Канцеларије за јавне набавке.
Овај конкурс се оглашава на интернет презентацији (www.ujn.gov.rs) и огласној табли Канцеларије за јавне набавке; на порталу е-управе; на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање и на интернет презентацији Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs).
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
XIII Лицa којa су задужена за давање обавештења
Ивана Николић Андријашевић и Тијана Аврамовић, тел: 011/2888-712, Канцеларија за јавне набавке, од 10.00 до 13.00 часова.
ПОНИШТЕЊЕ ОГЛАСА
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗДРАВСТВЕНУ ЗАШТИТУ СТУДЕНАТА БЕОГРАД
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати